گاف دولت انگلیس در بیانیه تبریک به بایدن

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران : سخنگوی دولت انگلیس گفت مشکل فنی باعث نمایان شدن نام ترامپ در پیغام تبریک جانسون به برنده انتخابات آمریکا شده است.

گاف دولت انگلیس در بیانیه تبریک به بایدن

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، خبرگزاری رویترز گفت، یکی از سخنگویان دولت انگلیس گفت مشکل فنی باعث شده نام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیغام تبریکی که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به جو بایدن برنده انتخابات آمریکا گفته، دیده گردد.

به گفته این مقام انگلیسی، دولت انگلیس دو پیغام تبریک از پیش آماده نموده تا هر کدام از نامزد های انتخاباتی آمریکا پیروز میدان شد برای او بفرستد؛ اما مشکل فنی باعث شده نام دونالد ترامپ در این پیغام به شکل کمرنگی باقی بماند.

امروز یک وب سایت انگلیسی اقدام به منتشر کردن عکسی کرد که در آن نشان داده شد در پیغام توئیتری تبریک جانسون به بایدن سه کلمه ترامپ، بار دوم و در آینده این به شکل کمرنگی پیداست.

پس از گذشت چند روز از شروع شمارش آرا، شنبه هفته جاری رسانه های مختلف از پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات های آمریکا خبر دادند.

شبکه خبری سی ان ان در این راستا گفت که بایدن با کسب 20 رای الکترال ایالت پنسیلوانیا به عنوان چهل وششمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد.

این پیروزی واکنش و تبریک مقامات بسیاری از کشور ها را به دنبال داشت. اما بوریس جانسون در پیغامی ضمن تبریک به جو بایدن و کامالا هریس نوشت: آمریکا مهم ترین متحد ماست و من بی صبرانه مشتاق همکاری نزدیک هستم تا روی اولویت های مشترکمان از تغییرات اقلیمی تا امنیت و تجارت کار کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1088

به "گاف دولت انگلیس در بیانیه تبریک به بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاف دولت انگلیس در بیانیه تبریک به بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید