کمیته ملی المپیک قبلا هم عضو مجمع فدراسیون فوتبال نبوده است

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، پس از تغییراتی که اساسنامه فدراسیون فوتبال صورت گرفت، کمیته ملی المپیک با استناد به این موضوع که این کمیته از حضور در مجمع انتخابات این فدراسیون حذف شده است، به فدراسیون بین المللی فوتبال شکایت کرد که متعاقباً اینفانتینو به این اعتراض پاسخ داد.

کمیته ملی المپیک قبلا هم عضو مجمع فدراسیون فوتبال نبوده است

پس از این رفت و برگشت نامه نگاری فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای به موضع کمیته ملی المپیک پاسخ داد. متن این توضیح به توضیح زیر است:

1- کمیته ملی المپیک به موجب اساسنامه قدیمی فدراسیون هم عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نبوده است. بنابراین طرح این موضوع که کمیته ملی المپیک از عضویت مجمع عمومی خارج شده است از اساس اشتباه است و این کمیته اصولاً عضو مجمع عمومی نبوده که متعاقباً از عضویت خارج شده باشد.

2- آنچه فیفا در نامه مورخ 22 دسامبر 2020 به کمیته ملی المپیک پاسخ داده با آنچه در رسانه ها مطرح شده متفاوت است.

فیفا در پاسخ به درخواست کمیته ملی المپیک عنوان نموده که فدراسیون فوتبال ایران می تواند ناظرانی را بدون حق رای و بدون حق اظهار نظر به مجمع عمومی دعوت کند.

3- آنچه مشخص است فدراسیون فوتبال هیچ گونه الزام و تکلیفی در این باره ندارد و آنچه فیفا پاسخ داده صرفاً اشاره به اختیاری است که مجمع عمومی فدراسیون بر اساس اساسنامه دارا می باشد و مستلزم طی مراحل قانونی و تشریفات مقرر در اساسنامه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1325

به "کمیته ملی المپیک قبلا هم عضو مجمع فدراسیون فوتبال نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ملی المپیک قبلا هم عضو مجمع فدراسیون فوتبال نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید