کرونا در ایتالیا، افزایش مبتلایان جدید و کاهش شمار جانباختگان

به گزارش کلوب آگهی، ایتالیا از افزایش روزانه شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا و کاهش جانباختگان ناشی از این ویروس مهلک اطلاع داد.

کرونا در ایتالیا، افزایش مبتلایان جدید و کاهش شمار جانباختگان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ایتالیا چهارشنبه شب از کاهش شمار فوتی های ناشی از ویروس کرونای جدید و افزایش شمار مبتالایان جدید به این ویروس در شبانه روز گذشته اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری رویترز جانباختگان ناشی از کرونا در ایتالیا روز چهارشنبه 542 نفر اعلام شد. این رقم در روز سه شنبه 604 نفر بود. این در حالی است که شمار مبتلایان جدید به این ویروس در شبانه روز گذشته به 3838 تن رسید. این رقم نیز روز سه شنبه 3039 نفر بود.

شمار کلی جانباختگان ناشی از کرونا در ایتالیا از زمان شیوع ویروس کرونای جدید در ایتالیا از 21 فوریه (دوم اسفند 98) 17669 تن اعلام شد که از این حیث بالاترین در دنیا است.

این در حالی است که مدیر سازمان دنیای بهداشت در امور اروپا چهارشنبه بعد از ظهر در یک نشست مطبوعاتی مجازی شیوع ویروس کرونای جدید در اروپا را همچنان نگران کننده خواند.

به نوشته رویترز، دکتر هانکس کلاگ مسئول سازمان دنیای بهداشت در قاره اروپا در این زمینه گفت: افزایش چشمگیر کرونا در سراسر این قاره یک تصویر بسیار نگران کننده ایجاد نموده است. ما هنوز راه طولانی در این ماراتن داریم.

نخست وزیر ایتالیا نیز امروز در مصاحبه ای گفت که دولت او فکر نمی نموده ویروس کرونا با این سرعت منتشر گردد. نخست وزیر ایتالیا گفت که سیستم درمانی برای مواجهه با این نوع شرایط اضطراری آماده نیست و تنها چند هفته وقت داشتیم تا با این شرایط کنار بیاییم. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 692

به "کرونا در ایتالیا، افزایش مبتلایان جدید و کاهش شمار جانباختگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در ایتالیا، افزایش مبتلایان جدید و کاهش شمار جانباختگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید