ژوزه مورینیو به دنبال جذب یک بازیکن از رئال مادرید

به گزارش کلوب آگهی، به نظر می رسد که تاتنهام و مورینیو به دنبال جذب لوکاس واسکز از رئال مادرید هستند.

ژوزه مورینیو به دنبال جذب یک بازیکن از رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تاتنهام در بازی های گذشته خود نتایج خوبی با ژوزه مورینیو کسب نموده و حالا یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ اروپا در لیگ برتر انگلیس به حساب می آید. با این حال به نظر می رسد تیم لندنی در جابجایی پیش رو کوشش زیادی برای تقویت خود انجام خواهد داد تا بتواند در فصل آینده به عنوان یک مدعی در رقابت های لیگ برتر انگلیس ظاهر گردد.

در ماه های گذشته از بازیکنان زیادی به عنوان اهداف جابجاییی تاتنهام یاد شده است که حالا دفنساسنترال مدعی شده که وینگر اسپانیایی رئال مادرید یعنی لوکاس وازکز به گزینه جدید سران باشگاه لندنی در جابجایی پیش رو تبدیل شده و آنها قصد دارند پیشنهاد 16 میلیون یورویی خود را برای جذب این بازیکن ارائه دهند.

لوکاس واسکز بازیکنی بود که طی سال های گذشته طرفداران لوس بلانکوس نقدها زیادی را نسبت به عملکرد او مطرح نموده اند و حتی بسیاری معتقد هستند که او در حد و اندازه های تیمی همچون رئال مادرید نیست. با این وجود زین الدین زیدان نشان داده که علاقه زیادی به سبک بازی وی دارد و حتی در یکی از بازی های اخیر رئال از این بازیکن به عنوان دفاع راست به جای دنی کارواخال محروم استفاده کرد. با این وجود باید منتظر ماند و دید که پاسخ باشگاه مادریدی به این پیشنهاد تاتنهام چه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 909

به "ژوزه مورینیو به دنبال جذب یک بازیکن از رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژوزه مورینیو به دنبال جذب یک بازیکن از رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید