چشمی: بیست بازی از داوری ضرر کرده ایم، بهتر است مدیرعامل زودتر مشخص شود

به گزارش کلوب آگهی، مدافع استقلال می گوید تیمش در طول فصل از داوری متضرر شده است.

چشمی: بیست بازی از داوری ضرر کرده ایم، بهتر است مدیرعامل زودتر مشخص شود

به گزارش خبرنگاران، روزبه چشمی پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران در خصوص داوری این دیدار اظهار کرد: من اگر قبلا راجع به داوری صحبت کردم، صحنه هایش را در رختکن دیده بودم اما امروز صحنه ها را ندیدم. نه گلی که برای آن ها آفساید دریافتد و نه گلی که ما به ثمر رسانده بودیم. بیست بازی به نفع ما ندریافتد و حالا یک گل هم این گونه به ثمر رسیده است. این همه بازی ما ضرر کردیم و به هر حال در بازی های دیگر تیم های حریف به همین شکل شانسی ما را برده اند ولی آن ها اعتراض کرده اند و به نظرشان احترام می گذاریم.

او در پاسخ به این سوال که چرا استقلال اقتدار گذشته خود را ندارد، گفت: اکنون در نیم فصل دوم هستیم و امتیاز دریافت سخت می شود چرا که تیم ها شناخت خوبی از یکدیگر پیدا می کنند و برای امتیاز به زمین می آیند و این شرایط را سخت می کند و ما هم داریم فوتبال مان را بازی می کنیم.

چشمی ادامه داد: شاید یک روزی بازیکنان سرحال نباشند چرا که ما خیلی در تیم مان بازیکنان سرما خورده داشتیم و مصدومان مان تازه رسیده اند و به آن شرایط صد درصد نرسیده ایم. باید به این تیم زمان داد. امروز فقط سه امتیاز مهم بود و ان شاءالله از هفته های آینده بتوانیم همین فرایند را ادامه دهیم.

وی خصوص برطرف شدن مسائل استقلال خاطر نشان کرد: همه دارند تلاش شان را می کنند ولی این که بخواهیم بگوییم کامل برطرف شده است، نه و تا وقتی که تعیین نشود مدیرعامل چه کسی است و این مسئولیت تعیین نشود، همین است. هدف و فکر همه این است که ببینند مدیرعامل جدید چه کار می کند و فکر می کنم اگر سریع تر تعیین شود قطعا شرایط بهتر می شود. همه تلاش می کنند ولی هنوز یک سری مسائل وجود دارد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که احتمال دارد تا آخر فصل بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود و این به تیم های پرطرفدار آسیب می زند، گفت: ضرر این موضوع را قطعا تیم ها و هواداران خواهند داد و اسم آن را نمی توان میزبانی گذاشت. حق هواداران ضایع می شود و یک سری نتایج با حضور آن ها تعیین کننده است. کنترل کردن خوب است اما عدم حضور تماشاگران چندان برای تیم ها خوب نیست. بازی ها را یک مدت لغو کنند این که بخواهند تمام بازی ها بدون تماشاگر باشد، روح بازی ها را می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 578

به "چشمی: بیست بازی از داوری ضرر کرده ایم، بهتر است مدیرعامل زودتر مشخص شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: بیست بازی از داوری ضرر کرده ایم، بهتر است مدیرعامل زودتر مشخص شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید