چالش جدید چین برای مقابله با ویروس کرونا، اعلام تاریخ سرانجام قرنطینه ووهان

به گزارش کلوب آگهی، وزارت خارجه چین اعلام نموده است که بیشتر موارد مبتلا به ویروس کرونا که وارد این کشور شده اند، شامل اتباع چینی است که از کشورهای خارجی وارد چین می شوند.

چالش جدید چین برای مقابله با ویروس کرونا، اعلام تاریخ سرانجام قرنطینه ووهان

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت خارجه چین روز سه شنبه بیان کرد: بیشتر موارد ابتلا به ویروس کرونا که وارد خاک چین شده اند، اتباع و شهروندان چینی هستند که از کشورهای خارجی وارد این کشور شده اند.

بر اساس این گزارش گنگ شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین در یک کنفرانس خبری کوتاه به خبرنگاران گفت: 380 نفر از 427 نفری که با ویروس کرونا وارد خاک چین شده اند، اتباع و شهروندان چینی هستند که به کشورهای خارجی سفر نموده اند.

وی حاضر به شرح بیشتری در این خصوص نشده است. مقام های چینی از کاهش چشمگیر تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در داخل این کشور طی روزهای اخیر خبر می دهند.

رسانه های چینی بیان کردند قرنطینه شهر ووهان (مرکز استان هوبی) به عنوان خاستگاه اصلی اپیدمی ویروس کرونا از هشتم آوریل (14 فروردین) سرانجام می یابد.

گفته شده قرنطینه بقیه بخش های استان هوبی از 25 مارس یعنی ششم فروردین سرانجام خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 660

به "چالش جدید چین برای مقابله با ویروس کرونا، اعلام تاریخ سرانجام قرنطینه ووهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش جدید چین برای مقابله با ویروس کرونا، اعلام تاریخ سرانجام قرنطینه ووهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید