پیش بینی بورس فردا 14 دی 99 ، بورس فردا متعادل تر است؟

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بازار سهام در محدوده مهمی واقع شده است و برای بازگشت تعادل و فرایند صعودی باید حمایت گردد. اما آیا ریزش بورس متوقف می گردد؟

پیش بینی بورس فردا 14 دی 99 ، بورس فردا متعادل تر است؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: با توجه به جمع شدن صف های فروش در نمادهای مورد توجه بازار سهام، احتمال می رود بورس فردا متعادل تر از امروز باشد.

محمد خبری زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: بورس فردا به معاملات نیم ساعت پایانی امروز بستگی دارد. ما امیدوار بودیم که صف های فروش در ساعت پایانی بازار امروز جمع گردد و بورس فردا در مقایسه با امروز متعادل تر گردد. اما صف های فروش در ساعت پایانی روز بدون تغییر ماند و نگرانی عمده این است که بازار فردا هم مانند امروز باشد. اگرچه پیش بینی می گردد که بازار فردا متعاد تر از امروز باشد.

از طرفی بعضی از کارشناسان عقیده دارند ریزش های بازار سهام با توجه به متغیرهای موجود و سیگنال های مثبت بازار منطقی نیست و بازار سهام با توجه به پارامترها و متغیرهای تاثرگذار حرکت نمی نماید. به عبارتی کارشناسان معتقدند که بازار همچنان دستوری حرکت می نماید و حقوقی ها فرایند منطقی بازار را بر هم زده اند. عاملی که سبب می گردد بازار از فرایند منطقی خود خارج نگردد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1315

به "پیش بینی بورس فردا 14 دی 99 ، بورس فردا متعادل تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس فردا 14 دی 99 ، بورس فردا متعادل تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید