پیروزی 8 گله پرسپولیس در قطر ، گلزنی اساگونا و دبل استوکس

به گزارش کلوب آگهی، نکته مهم در این بازی گلزنی اوساگونا و دبل استوکس بود.به نظر می رسد مهاجم ایرلندی رفته رفته به امادگی کامل برای حضور در ترکیب پرسپولیس می رسد

پیروزی 8 گله پرسپولیس در قطر ، گلزنی اساگونا و دبل استوکس

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

پرسپولیس بعد از شکست برابر الدوحیل در یک ملاقات تدارکاتی به مصاف الشحانیه قطر رفت.ملاقاتی که بر اساس بر اساس توافق مربیان دو تیم در دو زمان 35 دقیقه ای برگزار گردید.

پرسپولیس با استراحت دادن به نفرات اصلی ترکیب ملاقات برابر الدحیل با بوژیدار رادشوویچ، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، سیامک نعمتی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، سعید حسین پور، امید عالیشاه، مهدی عبدی، آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا به مصاف حریف قطری رفت که در خاتمه به پیروزی پرگل 8 بر صفر دست یافت.

گل های پرسپولیس در این بازی را سعید حسین پور(2گل) - استوکس (2گل)- عالیشاه، اوساگونا، روستایی و عبدی زدند.

نکته مهم در این بازی گلزنی اوساگونا و دبل استوکس بود. در دقیقه 19 سانتر خوب نعمتی از سمت راست با ضربه سر دقیق اوساگونا در گوشه دروازه الشحانیه فرود آمد و گل دوم پرسپولیس به ثبت رسید. در دقیقه 62 روی پاس عمقی امیر روستایی، آنتونی استوکس در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و زمانی که دید دروازه بان حریف جلو آمده، با یک ضربه چیپ زیبا از بالا سر گلر الشحانیه، گل پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند. همچنین در دقیقه 67 آنتونی استوکس با یک شوت محکم از بیرون محوطه جریمه گل هفتم پرسپولیس را به ثبت رساند. نکته جالب اینکه در دقیقه 58 ضربه آزاد استوکس از فاصله تقریبا 25 متری پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت . به نظر می رسد مهاجم ایرلندی رفته رفته به امادگی کامل برای حضور در ترکیب پرسپولیس می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 515

به "پیروزی 8 گله پرسپولیس در قطر ، گلزنی اساگونا و دبل استوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی 8 گله پرسپولیس در قطر ، گلزنی اساگونا و دبل استوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید