پوتین: شرایط نهایی قره باغ هنوز تعیین نیست

به گزارش کلوب آگهی، تهران (پانا)-رئیس جمهوری روسیه تاکید نمود که شرایط نهایی قره باغ که مورد مناقشه است هنوز تعیین نیست و این موضوع همچنان به قوت خود باقی است.

پوتین: شرایط نهایی قره باغ هنوز تعیین نیست

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ایسنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در گفت وگو با شبکه روسیه 24 گفت: هنوز مناقشه قره باغ به قوت خود باقی است و شرایط نهایی این منطقه معین نشده است و ما بر حفظ شرایط کنونی توافق کردیم.

رئیس جمهوری روسیه اضافه نمود: در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این مساله در آینده از سوی رهبران و مشارکت کنندگان در این فرایند معین خواهد شد. به نظرم اگر شرایط مناسب برای بازگشت اوضاع به شرایط عادی فراهم گردد و روابط ارمنستان و آذربایجان و نیز روابط بین ساکنان قره باغ احیا گردد شرایط برای معین شرایط قره باغ نیز فراهم خواهد شد.

پوتین به تنش اخیر اشاره نمود که بیش از 4000 کشته و ده ها هزار زخمی برجای گذاشت و اضافه نمود، توقف خونریزی ها در این منطقه نتیجه اصلی است که تا به امروز محقق شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1078

به "پوتین: شرایط نهایی قره باغ هنوز تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: شرایط نهایی قره باغ هنوز تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید