پرسپولیس بازنده بزرگ انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی

به گزارش کلوب آگهی، برانکو در آخرین مذاکرات با نمایندگان پرسپولیس حاضر شده بود به خاطر رسیدن به نیمکت تیم ملی به پرسپولیس بر سر مطالباتش تخفیف بدهد

پرسپولیس بازنده بزرگ انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی

خبرنگاران- درشرایطی که گفته می شد برانکو ایوانکوویچ گزینه اصلی راهنمایی تیم ملی است اما با ایجاد موج مربی داخلی مجددا رویکرد فدراسیون تغییر کرد و دیروز تعیین شد که سرمربی تیم ملی قطعا داخلی خواهد بود. خبری که موجب عصبانیت برانکو شد و این مربی به نزدیکانش در ایران اعلام نموده به زودی پرونده شکایتش علیه پرسپولیس را در فیفا پیگیری خواهد نمود.

برانکو در آخرین مذاکرات با نمایندگان پرسپولیس حاضر شده بود به خاطر رسیدن به نیمکت تیم ملی به پرسپولیس بر سر مطالباتش تخفیف بدهد و حتی آن را طی چند قسط دریافت کند. با این شرایط برانکو مطالباتش را از فیفا پیگیری خواهد نمود و از تخفیف هم قطعا خبری نخواهد بود.

برانکوت طی یکی دوماه اخیر همیشه در رویای نشستن بر روی نیمکت ایران بود و حتی توافقات ابتدایی هم اجرا شده بود اما مجموعه اتفاقات چند ماه اخیر در فوتبال ایران مانند شکایت ویلموتس و رفتن استراماچونی و قهرکالدرون سبب شد تا شرایط به طور کل عوض گردد و اوکه برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی حتی چند بار با سفیر ایران در زاگرب هم دیدار داشت به شکل غیرمنتطره ای نیمکت تیم ملی را از دست بدهد. گفته می گردد برانکو پیشنهادی جدی از عمان دارد و حالا با این شرایط پیش آمده به زودی شاید او را بر روی نیمکت تیم ملی این کشور ببینیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 445

به "پرسپولیس بازنده بزرگ انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بازنده بزرگ انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید