انتها پرونده تجاوز گروهی در هند ، مرگ چهار متهم با شلیک مستقیم پلیس

به گزارش کلوب آگهی، پلیس هند چهار مظنون پرونده تجاوز گروهی به یک زن در حیدرآباد را در جریان بازسازی صحنه جرم با شلیک گلوله به قتل رساند.

انتها پرونده تجاوز گروهی در هند ، مرگ چهار متهم با شلیک مستقیم پلیس

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، این چهار مرد متهم بودند که هفته گذشته با نقشه قبلی به یک دامپزشک زن 27 ساله در حیدرآباد حمله و به او تجاوز نموده اند. انتشار خبر این تجاوز گروهی موجی از نفرت و خشم را به ویژه میان زنان هندی در پی داشت. بر اساس گزارش پلیس، چهار متهم پرونده صبح آدینه برای بازسازی صحنه جرم به محل وقوع حادثه منتقل شده بودند که در کوشش برای فرار به ضرب گلوله از پا درآمدند.

هر چند هنوز گزارش رسمی پلیس از این حادثه خونین منتشر نشده اما بعضی معتقدند اقدام نیروهای پلیس در واقع کوششی بوده است برای فرونشاندن خشم شهروندان هندی. از چهارشنبه هفته گذشته هزاران نفر از مردم هند در اعتراض به افزایش خشونت جنسی علیه زنان به خیابان ها آمده و خشم و نفرت خود را نشان داده اند. آنها از نظام قضایی هند خواسته اند مردان متجاوز زودتر به سزای عمل خود برسند و به دار مجازات آویخته شوند.

چهار متهم پرونده چرخ های وسیله نقلیه دامپزشک 27 ساله را پنچر می نمایند و به بهانه یاری رسانی به او نزدیک می شوند. بعد زن را به محلی خلوت می کشانند و پس از تجاوز، جنازه خانم دکتر را به آتش می کشند. هر چهار مرد اندکی بعد دستگیر شدند اما انتشار خبر مرگ دلخراش دامپزشک جوان پس از تجاوز گروهی مردان شعله های خشم هندی ها را برافروخته تر کرد و کار به اعتراض های گسترده خیابانی در سراسر هند کشید.

یکی از مقام های ارشد پلیس حیدرآباد اعلام نموده متهمان در کوشش برای خلع سلاح ماموران با آنها درگیر می شوند و با شلیک گلوله به قتل می رسند. دو مامور پلیس هم در این ماجرا زخمی شده اند. هر چند خانواده دامپزشک مقتول و گروهی از مردم از کشته شدن متهمان ابراز خشنودی نموده اند اما بعضی دیگر از هندی ها معتقدند ابتدا می بایست پرونده آنها در دادگاه آنالیز و بعد حکم احتمالی اعدام اجرا می شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 325

به "انتها پرونده تجاوز گروهی در هند ، مرگ چهار متهم با شلیک مستقیم پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها پرونده تجاوز گروهی در هند ، مرگ چهار متهم با شلیک مستقیم پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید