شرایط وخیم 120 مبتلا به کرونا در فارس

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بیان اینکه فرایند کاهشی شمار بیماران مبتلا به کرونا در فارس، با سرعت اندکی ادامه دارد، از وجود 120 بیمار با شرایط وخیم جسمی در این استان اطلاع داد.

شرایط وخیم 120 مبتلا به کرونا در فارس

دکتر سید روح الله حسینی آدینه 12 دی در ارائه آخرین گزارش های مربوط به کروناویروس، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز در فارس از 533 هزار و 609 فرد دارای علامت یا مشکوک به بیماری، نمونه تهیه شده است.

او با بیان اینکه آنالیز نمونه ها منجر به شناسایی بالغ بر 162 هزار بیمار شده است، گفت: خوشبختانه قریب به 157 هزار نفر از آنان بهبود یافته اند و هم اینک بیش از 570 نفر در بیمارستان بستری هستند که حال 120 نفر از این بیماران وخیم بوده و در بخش های آی سی یو، تحت مراقبت قرار دارند.

حسینی با ابراز تاسف از جان باختن 5 بیمار طی 24 ساعت گذشته در فارس، افزود: با افزوده شدن این افراد، مجموع جانباختگان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون به سه هزار و 25 نفر در استان فارس رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن تاکید براینکه کاهش تعداد بیماران، به معنی قطع زنجیره انتقال و برطرف خطر ابتلا نیست، حضور در میهمانی و تجمع و رعایت نکردن توصیه های بهداشتی منجر به افزایش موارد ابتلا می گردد.

این متخصص طب اورژانس و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مردم خواست تا با جدی دریافت و رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم از خود، خانواده و اطرافیان در مقابل این ویروس خطرناک محافظت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1231

به "شرایط وخیم 120 مبتلا به کرونا در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط وخیم 120 مبتلا به کرونا در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید