واکنش سازمان حمایت مصرف کنندگان به نرخ بلیت های هواپیما ، سازمان هواپیمایی و ایرلاین ها بی تفاوتند

به گزارش کلوب آگهی، مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکندگان گفت: فروش بلیط هواپیما بالاتر از نرخ های آذر ماه 97 تخلف است و باید شرکت های هواپیمایی نرخ آذر ماه 97 را ملاک عمل قرار دهند.

واکنش سازمان حمایت مصرف کنندگان به نرخ بلیت های هواپیما ، سازمان هواپیمایی و ایرلاین ها بی تفاوتند

خبرنگاران: سیدجواد احمدی با بیان این مطلب اضافه نمود: تیر ماه امسال نرخ بلیط هواپیما در پروازهای داخلی توسط شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری و بدون هماهنگی با کارگروه تنظیم بازار افزایش یافته و نرخ های جدید به اجرا گذاشته شده است.

مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اضافه نمود: رعایت نشدن فرآیند مندرج در مصوبه 29 مرداد 97 شورای عالی هماهنگی مالی کشور تخلف بوده و با وجود مکاتبات این سازمان برای اصلاح روند مزبور، اقدامی از طرف سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی در این زمینه صورت نگرفت و مقرر شد تا مشخص تکلیف نهایی، نرخ بلیط هواپیما بر مبنای آذر ماه سال گذشته محاسبه و فروخته گردد.

به گفته وی، فروش بلیط با نرخ بالاتر تخلف محسوب می گردد و این موضوع مورد تایید وزیر راه و شهرسازی نیز قرار گرفته است.

این مقام مسئول اظهار داشت: بر همین اساس طی بازرسی به عمل آمده از چهار شرکت هواپیمایی در هفته های گذشته به علت اضافه دریافتی، ضمن تشکیل پرونده مراتب به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و وضعیت سایر شرکت ها نیز در دست آنالیز است.

به گزارش خبرنگاران،در حالی که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید دارد که فروش بلیت هواپیما با نرخ های بالاتر از آذر سال 1397 تخلف است، سازمان هواپیمایی قیمت های تیرماه 1398 را ملاک عمل خود می داند و بر اساس آن به مسافران سرویس می دهد.

در واقع سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان امروز اعلام نموده که در تیر ماه امسال نرخ بلیت هواپیما در پروازهای داخلی توسط شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمایی و بدون هماهنگی با کارگروه تنظیم بازار، افزایش یافته و نرخهای جدید به اجرا گذاشته شده است. این سازمان تاکید دارد که فروش بلیت هواپیما به قیمت بالاتر از نرخهای آذر ماه 1397 تخلف است.

قرار است از فردا 21 شهریور ماه نرخ بلیت هواپیما کمی تعدیل شده و از سقف های در نظر گرفته شده کمی کاسته گردد. قیمت جدید بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی را در زیر ببینید.

--

کلیک کنید: فهرست جدید قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی ؛ حداقل و حداکثر قیمت ها در مسیرهای مختلف

--

منبع: چمدان
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 68

به "واکنش سازمان حمایت مصرف کنندگان به نرخ بلیت های هواپیما ، سازمان هواپیمایی و ایرلاین ها بی تفاوتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان حمایت مصرف کنندگان به نرخ بلیت های هواپیما ، سازمان هواپیمایی و ایرلاین ها بی تفاوتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید