واکنش دبیرکل جنبش نجباء به حوادث اخیر عراق

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی نجباء، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق به حوادث اخیر این کشور واکنش نشان داد.

واکنش دبیرکل جنبش نجباء به حوادث اخیر عراق

بر اساس این گزارش، اکرم الکعبی با اشاره به حوادث روز گذشته بغداد و بازداشت شماری از نیروهای حشد شعبی خطاب به مسببان این حادثه گفت: جهت گیری خود را برملا کردید پس چه بهتر که توهم نداشته باشید.

وی ادامه داد: مردان حشد شعبی و سایر نیروهای امنیتی عراق شرکای خون و جهاد هستند و شما نمی توانید بین آنها فتنه برانگیزید.

الکعبی در بخشی دیگر با انتقاد از عزم بعضی سیاستمداران برای استقراض پول از کشورهای خارجی، خطاب به آنها گفت: عراق را گریبانگیر بدهی هایی نکنید که حاکمیت و استقلال کشور را زیرپا می گذارد.

دبیرکل نجباء اضافه کرد: استقراض پول از بیگانگان که شما در پی آن هستید نوعی استعمار نوین بوده و در واقع به منزله بدهی به استعمارگر کارکشته است.

اکرم الکعبی اظهار داشت که بیگانگان به واسطه همین پول، کالاهایی را به ما خواهند فروخت که خریداری ندارد و کشور را گروگان این بدهی ها خواهند کرد.

وی نتیجه این فرایند را اشغالگری غیر مستقم برشمرد و گفت: این یک سیاست نخ نما شده است که متاسفانه در کشوری اجرا می گردد که شعار استقلال و حاکمیت ملی را برافراشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 865

به "واکنش دبیرکل جنبش نجباء به حوادث اخیر عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دبیرکل جنبش نجباء به حوادث اخیر عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید