واکنش به خبر استعفای یک وزیر روحانی با فشار واعظی

به گزارش کلوب آگهی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شایعه ای در زمینه فشار رئیس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت مطرح شد که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و کاملا بی پایه و اساس است.

واکنش به خبر استعفای یک وزیر روحانی با فشار واعظی

به گزارش خبرنگاران، امروز شایعه ای در زمینه فشار محمود واعظی رییس دفتر رئیس جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت مطرح شد که تکذیب شد.

  • شایعه از کجا مطرح شد؟

ساعاتی پیش نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با فارس گفت: از منبع موثق شنیدیم که محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور دکتر نمکی وزیر بهداشت را تهدید کرده که در صورتی با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا دهد.

ابوالفضل ابوترابی اضافه نمود: واعظی در این تهدید به دکتر نمکی گفته چرا از رئیس جمهور در بحث مقابله با کرونا تقدیر و تشکر نکرده است؛ در حالی که رئیس جمهور زحمات زیادی کشیده است؟

  • جهانپور تکذیب کرد

در پی انتشار این شایعه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاحبه با ایرنا گفت: شایعه ای در زمینه فشار رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت مطرح شد که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و کاملا بی پایه و اساس است.

کیانوش جهانپور درباره صحبت های منتخب نجف آباد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر فشار رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت اضافه نمود: این شایعه کاملا بی پایه و اساس است و علاوه بر حمایت های رییس دفتر رییس جمهوری که در همه مراحل اجرا شده، هفته گذشته وزیر بهداشت از اقدامات دکتر واعظی قدردانی کرد.

وی بیان نمود: روابط فردی بین دکتر واعظی و دکتر نمکی هم سال هاست وجود داشته و چنین شایعه ای به هیچ عنوان صحت ندارد و بی پایه و اساس است. این شایعه هیچ محلی از اعتنا ندارد و درست نیست.

  • تهدید وزرا از سوی واعظی صحت دارد؟

گفتنی است، رضا رحمانی که 22 اردیبهشت با حکم حسن روحانی رئیس جمهور جای خود را به حسین مدرس خیابانی داد و از وزارت صنعت، معدن و تجارت کنار رفت در نامه ای به روحانی تصریح کرده بود که محمود واعظی با او تماس گرفته و تهدید کرده در صورت رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی، وی برکنار خواهد شد.

وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت در نامه خود به رئیس دولت دوازدهم تاکید کرده بود که واعظی همچنین در تماس دیگری به وی اعلام کرده است که استعفا بدهد. که این موضوع از سوی رئیس دفتر رئیس جمهوری تکذیب شد.

واکنش دفتر روحانی به نامه رحمانی | کسی نگفت استعفا بدهد

نامه رحمانی به روحانی؛ واعظی من را تهدید کرد ... | حجت شرعی برای استعفا ندیدم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 820

به "واکنش به خبر استعفای یک وزیر روحانی با فشار واعظی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش به خبر استعفای یک وزیر روحانی با فشار واعظی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید