هشدار اسکاتلند درخصوص مطرح شدن ادعای عبور از اوج کرونا توسط جانسون

به گزارش کلوب آگهی، وزیر اول اسکاتلند گفت باید درخصوص اظهارات نخست وزیر بریتانیا درباره عبور این کشور از اوج شیوع ویروس کرونا به دیده احتیاط نگاه کرد.

هشدار اسکاتلند درخصوص مطرح شدن ادعای عبور از اوج کرونا توسط جانسون

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیکلا استورجن وزیر اول اسکاتلند گفت، باید درخصوص ادعای بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا درباره عبور این کشور از اوج شیوع کرونا، احتیاط کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی ال بی سی نیوز، استورجن گفت: در این خصوص که از اوج عبور نموده ایم با احتیاط صحبت می کنم. این اوج لزوماً قرار نیست یک یا چند روز را شامل گردد.

گرگور اسمیت از مقامات درمانی اسکاتلند نیز در تصدیق سخنان استورجن گفت: نشانه های امیدوار نماینده ای از کاهش شمار مبتلایان دیده می گردد اما هنوز نمی توانیم نظر قطعی بدهیم.

اسمیت گفت: تنها زمانی می توانیم بگوییم از اوج عبور نموده ایم که از بحران فعلی خارج شویم زیرا حاشیه های [اطمینان] در این زمینه بسیار کوچک هستند.

هفته گذشته نیز اسکاتلند برخلاف انگلیس از مردم درخواست کرد هنگام حضور در مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده نمایند.

جانسون روز گذشته در اولین نشست خبری پس از گذراندن دوره نقاهت ابتلا به ویروس کرونا گفت، بریتانیا از پیک شیوع ویروس کرونا عبور نموده و در سرازیری قرار گرفته است.

او پیش تر نیز از پیروزی کشورش در برابر ویروس کرونا سخن گفته بود. اما منتقدانش با اشاره به شمار بسیار بالای قربانیان کووید-19 در بریتانیا اظهارات جانسون را رد کردند.

تا کنون در بریتانیا بیش از 171 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از 26 هزار نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 759

به "هشدار اسکاتلند درخصوص مطرح شدن ادعای عبور از اوج کرونا توسط جانسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار اسکاتلند درخصوص مطرح شدن ادعای عبور از اوج کرونا توسط جانسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید