نیوکاسل 1-3 لیورپول؛ خاتمه خوش لیگ برتر برای قهرمان

به گزارش کلوب آگهی، لیورپول پیروز شد در آخرین بازی فصل لیگ برتر خود نتیجه 3-1 نیوکاسل را شکست دهد.

نیوکاسل 1-3 لیورپول؛ خاتمه خوش لیگ برتر برای قهرمان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قهرمان زودهنگام این فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس امروز در آخرین بازی خود مهمان نیوکاسل بود که در نهایت این بازی با نتیجه 3-1 به سود تیم مهمان سرانجام یافت.

در همان ثانیه های ابتدایی بازی بود که تیم میزبان یعنی نیوکاسل به گل اول دست یافت. بازیکنان نیوکاسل روی یک شروع مجدد سریع با دروازه لیورپول تک به تک شدند و دوایت گیل دروازه آلیسون بکر را باز کرد.

لیورپول بعد از دریافت گل توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه بالاخره حملات این تیم در دقیقه 38 نتیجه داد. ویرژیل فن دایک روی ارسال اکسلد چمبرلین از جناح راست و با یک ضربه سر خوب گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی در انتها نیمه اول با تساوی 1-1 سرانجام پیدا کند.

در نیمه دوم لیورپول کار را بهتر شروع کرد و حملات این تیم در دقیقه 59 منجر به گل دوم شد. دیووک اوریگی با ضربه ای نه چندان محکم از پشت محوطه جریمه دروازه نیوکاسل را هدف قرار داد و تیمش را با نتیجه 2-1 پیش انداخت.

گل سوم لیورپول در دقیقه 89 به ثمر رسید. ستاره سنگالی این تیم یعنی سادیو مانه بعد از حرکت از جناح چپ و با یک ضربه دقیق دروازه نیوکاسل را باز کرد تا مسابقه با نتیجه 3-1 به سود شاگردان یورگن کلوپ سرانجام پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 915

به "نیوکاسل 1-3 لیورپول؛ خاتمه خوش لیگ برتر برای قهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوکاسل 1-3 لیورپول؛ خاتمه خوش لیگ برتر برای قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید