نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی میزبان 9هزار محصول دانش بنیان خواهد بود

به گزارش کلوب آگهی، 9 هزار محصول دانش بنیان در هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت که 26 تا 29 آذرماه برگزار می گردد، عرضه خواهد شد.

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی میزبان 9هزار محصول دانش بنیان خواهد بود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، عبدالرضا مجدالدین مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای برگزاری موثرتر هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 350 شرکت و با ارائه بیش از 9 هزار محصول در در تاریخ 26 تا 29 آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار، در تکمیل توضیحات پیرامون برنامه ریزی های انجام گرفته برای برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: به وسیله ارائه وام با کارمزد کم به شرکت ها و نیز ارائه تخفیف به دانشگاه ها به عنوان خریداران محصولات، سعی کردیم از یارانه محوری به سمت تسهیل محوری حرکت کنیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور بیش از 350 شرکت و با ارائه قریب به 9 هزار محصول برای عرضه به دانشگاه ها، مراکز علمی، سازمان ها و دستگاه های اجرایی و شرکت های خصوصی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت همزمان با بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری برگزار می گردد، گفت: در روز بیست و ششم آذر ماه از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشوری در حضور مسئولان و مقامات کشوری تجلیل به عمل می آید.

مجدالدین اضافه نمود: عمده بازدیدنمایندگان نمایشگاه از محیط های دانشگاهی و مراکز علمی و پژوهشی هستند. همچنین هیئت های بازدیدنماینده از سایر کشور ها نیز در نمایشگاه حضور داشته و امکان فروش به آن ها را هم داریم و بعضی کشورها، به خصوص از خرید محصولات مربوط به حوزه تکنولوژی، استقبال می نمایند.

وی با اشاره به اینکه شرکت ها محصولات خودشان را در نمایشگاهی که بیشتر خریداران از محیط های علمی دانشگاهی حضور دارند، ارائه خواهند کرد، گفت: با شرکت ها توافق می کنیم که در ارائه محصولات به دانشگاه ها تخفیف قائل شوند و ما تسهیلی برای آن ها فراهم کردیم که برای آن ها تأمین منبع کند و فراوری را سرعت بخشد.

مدیر کل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار در خاتمه اظهار کرد: از طرفی تخفیفی هم برای دانشگاه ها قائل می شویم که آن ها را از سوبسیدمحوری خارج می نماید و شرکت های سازنده نیز مورد حمایت بیشتری قرار می گیرند؛ چرا که هدف این نمایشگاه نیز رونق فراوری و افزایش فراوری دستگاه ها و تجهیزات ساخت داخل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 326

به "نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی میزبان 9هزار محصول دانش بنیان خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی میزبان 9هزار محصول دانش بنیان خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید