نقی زاده: ادامه مسابقات لیگ برتر کیفیت چندانی نخواهد داشت، فوتبال اروپا به صورت خصوصی اداره می گردد و با ایران متفاوت است

به گزارش کلوب آگهی، میثم نقی زاده، کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد در صورت پیگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال، این رقابت ها کیفیت چندانی نخواهد داشت.

نقی زاده: ادامه مسابقات لیگ برتر کیفیت چندانی نخواهد داشت، فوتبال اروپا به صورت خصوصی اداره می گردد و با ایران متفاوت است

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

میثم نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما به صورت انفرادی تمرین می کنیم که این جای تمرین گروهی را نمی گیرد. اکنون همه اماکن ورزشی بسته است و با شرایط سختی روبرو هستیم. فعلاً فقط در خانه تمرین می کنیم.

وی درخصوص مطرح شدن پیشنهادهایی مبنی بر برگزاری ادامه لیگ برتر نوزدهم یا برگزاری لیگ بیستم در صورت فراهم شدن شرایط مسابقات توضیح داد: اگر بازی ها برگزار گردد، تیم ها شریط ایده آلی ندارند و ممکن است بازیکنان یا داوران کرونا بگیرند. امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند و هیچ بازیکنی به ویروس کرونا مبتلا نگردد.

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه مسابقات باید با کنترل کرونا در کشور پیگیری گردد، اظهار داشت: به نظر من ادامه مسابقات کیفیت آنچنانی نخواهد داشت و فقط برای به سرانجام رساندن رقابت ها برگزار می گردد. گفته شد که قرار است 20 روز به بازیکنان برای آغاز دوباره لیگ فرصت دهند، اما فوتبال بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد.

نقی زاده درباره کاهش دستمزدها در بسیاری از تیم های فوتبال دنیا با شیوع کرونا اظهار داشت: فوتبال اروپا به صورت خصوصی اداره می گردد و شرایط متفاوتی با فوتبال ایران دارد. هر تصمیمی در این باره برای همه بازیکنان گرفته گردد، ما از آن تبعیت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 701

به "نقی زاده: ادامه مسابقات لیگ برتر کیفیت چندانی نخواهد داشت، فوتبال اروپا به صورت خصوصی اداره می گردد و با ایران متفاوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: ادامه مسابقات لیگ برتر کیفیت چندانی نخواهد داشت، فوتبال اروپا به صورت خصوصی اداره می گردد و با ایران متفاوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید