نجات 12 نفر از آتش سوزی خیابان میرداماد

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت 4:56 دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان میرداماد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

نجات 12 نفر از آتش سوزی خیابان میرداماد

او اضافه نمود: بلافاصله 3 ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اظهار کرد: محل آتش سوزی یک ساختمان پنج طبقه تک واحدی بود که در هر طبقه یک واحد بیش از 200 متر وجود داشت که در طبقه چهارم آتش سوزی اتفاق افتاده بود. بخش اعظم این منزل دچار آتش سوزی شده بود و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که در آن ساعت تعدادی از افراد در داخل ساختمان و همان واحد محبوس هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی وارد ساختمان شدند و با تجهیزات حفاظتی کامل همزمان با خاموش کردن آتش گروه های نجات نیز مشغول دستیابی به نفرات محبوس شدند که این افراد را از این شرایط خارج نمایند.

او گفت: در حین عملیات یک خانوم و یک آقای میانسال که داخل همان واحد آتش سوزی شده گرفتار شده بودند، آن ها به سرعت از ساختمان خارج شدند اما خانوم دچار دودگرفتگی و کمی مصدومیت شده بود و آقا نیز به همین ترتیب مصدومیت هایی را متحمل شده بود.

ملکی اضافه نمود: بلافاصله افراد تحویل عوامل اورژانس شدند. دو نفر دیگر نیز که در همین منزل بودند شرایط بهتری داشتند، کل ساختمان دچار دودگرفتگی شده بود و در نهایت 12 نفر متشکل از هفت نفر آقا و پنج نفر خانم به سلامت از این ساختمان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان نمود: افرادی که در طبقات پایین تر این ساختمان ساکن بودند پس از وقوع آتش سوزی به راحتی از این ساختمان خارج شدند و افرادی که در طبقات بالاتر بودند با هدایت آتش نشانان به سطح پشت بام رفتند و در محل امنی بودند و پس از تخلیه نفرات داخل ساختمان و خاموش کردن آتش سوزی این نفرات هم به محل امن منتقل شدند.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش با تدابیر آتش نشانان بلافاصله خاموش شد و از سرایت به طبقات بالاتر جلوگیری شد.

منبع: مهر

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1877

به "نجات 12 نفر از آتش سوزی خیابان میرداماد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 12 نفر از آتش سوزی خیابان میرداماد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید