مهر تایید شورای نگهبان بر صحت انتخابات همدان

به گزارش کلوب آگهی، فرماندار همدان گفت: شورای نگهبان صحت یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین را تایید کرده است.

مهر تایید شورای نگهبان بر صحت انتخابات همدان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، حسین افشاری چهارشنبه 21 اسفند گفت: ستاد انتخابات شهرستان همدان و فامنین برای اجرای سالم و با شکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش فراوانی کرد و عوامل بسیاری به ویژه هیات نظارت در این همکای و تعامل خوبی داشتند که شایسته قدردانی است.

وی با بیان این که رفتار نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه همدان و فامنین نیز بلوغ بیشتری داشت؛ اضافه کرد: مردم شریف و ولایتمدار همدان هم با حضور آگاهانه در انتخابات پایبندی خویش را به آرمانهای انقلاب اسلامی ثابت کردند.

افشاری گفت: 589 هزار و 415 هزار نفر در شهرستان های همدان و فامنین واجد شرایط رای دادن بودند و شمار آرای ماخوذه 211 هزار و 352 بود.

فرماندار همدان خاطر نشان کرد: 352 شعبه برای جمع آوری آرا در شهرستان های همدان و فامنین راه اندازی شد و در مجموع 35.9 درصد واجدان شرایط این حوزه در پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند.

به گفته وی 55 داوطلب برای تکیه زدن بر 2 کرسی مجلس در این حوره انتخابیه رقابت کردند که حاجی بابایی با 95 هزار و 727 رای و فلاحی با 48 هزار و 246 رای بیشترین میزان آرا را کسب کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 625

به "مهر تایید شورای نگهبان بر صحت انتخابات همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهر تایید شورای نگهبان بر صحت انتخابات همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید