مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراهم است، تاکید بر مشارکت حداکثری مردم

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، سید اسماعیل موسوی دبیر هیأت اجرائی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رویکرد وزارت کشور بر برگزاری انتخابات سالم، امن، پرشور و رقابتی است و در این راستا تمام تمهیدات لازم از سوی ستاد انتخابات کشور اتخاذ شده است.

مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراهم است، تاکید بر مشارکت حداکثری مردم

عرف همچنین با اشاره به کوشش هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری نسبت به برگزاری انتخابات سالم و امن در 28 خرداد ماه امسال گفت: دغدغه این هیات بر زمینه سازی حضور پرشور و مشارکتی مردم در انتخابات پیش رو است و امید داریم که با حضور مناسب مردم شاهد ورق خوردن برگ دیگری از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

سید اسماعیل موسوی، دبیر ستاد انتخابات کشور، در تشریح دیگر مباحث نشست امروز گفت: آنالیز فرآیندهای الکترونیکی انتخابات، محور دوم نشست امروز بود و در این خصوص امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور با تشریح فرآیندهای قبل، حین و بعد از روز اخذ رأی گفت: همه این فرآیندها در سامانه جامع انتخابات به صورت الکترونیک مدیریت می گردد.

شجاعان با تشریح این موضوع که با توجه به شیوع کرونا، در کوشش هستیم با استفاده از امکانات نرم افزاری، ازدحام مردم در شعب اخذ رای را کنترل کنیم؛ گفت: در این عرصه اپلیکیشن شعبه یاب طراحی شده و نزدیک ترین و خلوت ترین شعبه ها را به مردم نشان می دهد.

وی ادامه داد: در نشست امروز همچنین گزارش دبیرخانه ستاد انتخابات کشور، مبنی بر همکاری با آموزش و پرورش با رویکرد استفاده از ظرفیت برنامه شاد، برای آموزش عوامل اجرایی شعب اخذ رأی انتخابات مطرح و نتایج آموزش ویدئو کنفرانسی بیش از 4 هزار نفر، عوامل اصلی اجرائی انتخابات مطرح شد.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات پیگیری کنید.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1553

به "مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراهم است، تاکید بر مشارکت حداکثری مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراهم است، تاکید بر مشارکت حداکثری مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید