مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان

به گزارش کلوب آگهی، این مرکز خرید 1.5 برابر مرکز خرید آمریکا است و در سال 2004 تا 2005 این مرکز که در چین واقع شده است، بزرگترین مرکز خرید دنیا محسوب میشد. توسعه دهنده این مرکز مدعی است که روزانه 50 هزار خریدار را روانه فروشگاه های خود میکند. در سال 2004 رقم واقعی مراجعه کننده ها بسیار کمتر از این رقم بود و به 20 مشتری در ساعت میرسید. یکی از مسائل این بود که قیمت بیشتر اقلام بسیار فراتر از توانایی خرید بیشتر چینی های معمولی بود. مشکل دیگر عدم دسترسی به مرکز خرید Golden Resources برای مصرف کنندگان خارجی به دلیل قرار دریافت در خارج از قلب پکن بود.

مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان

این مرکز خرید واقع در شهر Dongguan در چین عظیمترین مرکز خرید جهان است.این مرکز تجاری دارای هفت ناحیه مختلف است که برای ساخت آن از شهرهای بین المللی الگوبرداری شده است از جمله بنای Arc de Triomphe و یک کانال دارای گوندولا. همچنین دارای یک ترن هوایی در فضای باز و فضای داخلی است اما این مرکز چیزی که ندارد مشتری است. از زمان افتتاح آن در سال 2005، این مرکز از کمبود شدید مشتری رنج می برد. بیشتر فضای خرده فروشی ها خالی مانده است و حتی بیش از 99٪ فروشگاه ها خالی است. تنها مناطق استفاده شده این مرکز خرید نزدیک ورودی است که چندین فست فود در آن واقع شده است. این مرکز لقب عظیمترین مرکز خرید ارواح در جهان را به خود اختصاص داده است.

این مرکز خرید واقع در بانگوگ از عظیمترین مراکز خرید در تایلند است. فقط CentralWorld که در مجاورت آن است عظیمتر از آن است. این مجموعه شامل طیف گسترده ای از فروشگاه ها و رستوران های خاص و همچنین یک سالن سینما، آکواریوم Siam Ocean World، گالری هنری تایلندی و سالن کنسرت اپرا است. همچنین دارای یک سالن عظیم بولینگ و مرکز کارائوک نیز هست.

منبع مقاله: 10 تا از عظیمترین مراکز خرید در جهان

انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1204

به "مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید