مقاله: سفر به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا (کارگران خارجی)

به گزارش کلوب آگهی، برای این که آنالیز درخواست های کسانی که از محدودیت های مسافرتی معاف هستند ادامه داشته باشد، نحوه ارائه درخواست برای ویزای بازدیدکننده، ویزای کاری و ویزای تحصیلی کانادا موقتا تغییر نموده است. اگر بیرون از کانادا هستید، باید درخواست برای اخذ اجازه کار را به صورت آنلاین ارائه دهید.

مقاله: سفر به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا (کارگران خارجی)

اصطلاح ضروری به سفری اشاره دارد که برای دلایل غیر اختیاری و غیر انتخابی انجام می گردد. دستورات اضطراری عنوان شده در قانون قرنطینه، به افراد مختلف اجازه سفر به کانادا برای دلایل انتخابی و اختیاری را نمی دهد؛ از جمله این سفرها می توان به سفرهای توریستی، تفریحی و سیاحتی اشاره نمود.

توجه داشته باشید که حتی اگر می توانید بدون اجازه کار در این کشور کار کنید، شما همچنان به ویزای کانادا (ویزای بازدیدکننده) احتیاج دارید. شرایط ارائه درخواست برای دریافت ویزای بازدیدکننده به طور موقت تغییر نموده است؛ این تغییرات اجرا شده تا از آنالیز سریع تر درخواست های دارای اولویت بالا اطمینان حاصل گردد.

اگر برای دریافت اجازه کار و ویزای کار کانادا تا این لحظه کاری ننموده اید، باید به چند نکته توجه کنید. به خاطر تاثیرات همه گیری ویروس کرونا، آنالیز درخواست های ویزای کانادا به صورت معمول انجام نمی گردد و سفارت این کشور زمان دقیقی را برای آنالیز پرونده ارائه نمی دهد. دولت این کشور برای بعضی از درخواست ها شامل درخواست های کانادایی هایی که سعی دارند به کانادا برگردند و افراد آسیب پذیر اولویت بالاتری در نظر گرفته است.

منبع مقاله: سفر به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا (کارگران خارجی)

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1018

به "مقاله: سفر به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا (کارگران خارجی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفر به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا (کارگران خارجی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید