مقاله: تحصیل در مقطع دبیرستان در کانادا

به گزارش کلوب آگهی، بیشتر هزینه های تحصیل در کانادا را می توان در حداقل دو قسط سالانه پرداخت کرد. در برخی مواقع امکان پرداخت ماهیانه برخی هزینه ها هم وجود دارد. در این مورد باید از قبل هماهنگی های لازم با مدرسه به عمل آید.

مقاله: تحصیل در مقطع دبیرستان در کانادا

برای آن که یک دانش آموز برای تحصیل در کانادا به این کشور سفر کند، احتیاج است که به 3 مسئله توجه گردد: اول این که دانش آموز در چه نوع مدرسه ای تحصیل خواهد نمود (دولتی، خصوصی، شبانه روزی یا مدرسه خاص). مسئله دوم این است که چه کسی مسئولیت یا همان قیومیت دانش آموز را به عهده خواهد گرفت. در آخر دانش آموز نزد چه کسی زندگی می نماید و خورد و خوراک او به چه صورت تأمین می گردد.

اگر دانش آموز، فامیل نزدیکی در کانادا داشته باشد، برای مثال خاله یا عمو، می تواند نزد آنها اقامت کند، اگر آنها مسئولیت دانش آموز را بپذیرند. در این حالت هزینه های سوال های دوم و سوم ممکن است ناچیز باشد. اگر دانش آموز در مدرسه دولتی تحصیل کند، عموما هزینه تحصیل در کانادا برای او (شامل شهریه، نوشت افزار، فعالیت های خارج از مدرسه، بیمه درمانی و غیره) به مراتب کمتر از کسی خواهد بود که در یک مدرسه خصوصی تحصیل می نماید.

برای نمونه اگر دانش آموز در یک مدرسه دولتی تحصیل کند و مسئولیت او و محل زندگیش توسط افرادی به جز فامیل نزدیکش تأمین گردد، هزینه تقریبی یک سال اقامت و تحصیل در کانادا برای او حداقل 30 هزار دلار کانادایی خواهد بود.

منبع مقاله: تحصیل در مقطع دبیرستان در کانادا

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1047

به "مقاله: تحصیل در مقطع دبیرستان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تحصیل در مقطع دبیرستان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید