معلمان سفیران پیشگیری از آسیب های اجتماعی

به گزارش کلوب آگهی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: معلمان به عنوان سفیران پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش موثر و حیاتی ایفا می نمایند.

معلمان سفیران پیشگیری از آسیب های اجتماعی

به گزارش ، مجید یزدان پناه در کارگروه توانمندسازی سفیران مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد، گفت: امروزه وظیفه اصلی حوزه آموزش و پرورش تربیت شهروند مطلوب است که با اعمال سیاست ها و راه چاره های مناسب می توان به این مهم دست یافت.

او اضافه کرد: اگر از فرهنگیان به عنوان سفیران این طرح استفاده گردد، تاثیر گذاری آن بیشتر است چراکه این عزیزان به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت در بطن کار قرار دارند.

یزدان پناه با اشاره به طرح جامع کمک گران زندگی ونقش آن در کاهش بروز آسیب های اجتماعی اظهارداشت: این طرح برای اولین بار درسطح کشور توسط اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ارائه و در شورای آموزش و پرورش استان نیز به تصویب رسید که مورد توجه وزارت نیز واقع شد.

بالاترین مقام مسئول در آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این کارگاه ها می توانند در راستای دانش افزایی همکاران بسیار مفید واقع شوند و فرهنگیان گرامی نسبت به بهره گیری مناسب از این فرصت ها اهتمام ویژه را به عمل آورند.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 461

به "معلمان سفیران پیشگیری از آسیب های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلمان سفیران پیشگیری از آسیب های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید