معاون وزیرخارجه آمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران به نقل از کردستان 24، دیوید شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک در سخنانی اقلیم کردستان عراق را شریکی عالی برای آمریکا در مبارزه با تروریست عنوان نمود.

معاون وزیرخارجه آمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

این مقام آمریکا که با کردستان 24 مصاحبه می کرد، در ادامه مدعی شد که آمریکا در حال اجرا اقدامات و کارهای بشردوستانه در اقلیم کردستان عراق است.

شنکر همچنین از ادامه حمایت همه جانبه مالی و همچنین نظامی از نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان اطلاع داد و از مواضع رهبران اقلیم کردستان عراق در ارتباط با تحولات اخیر در منطقه استقبال کرد.

به گفته این مقام آمریکایی، حضور او در اربیل نشانگر روابط نزدیک واشنگتن با اقلیم است.

در ادامه این مصاحبه شنکر، اعتراضات و اغتشاشات اخیر در عراق را مشروع دانست و اتهاماتی را علیه نیروهای امنیتی عراقی عنوان نمود.

علی رغم انتقاد این مقام آمریکایی از نقش ایران در منطقه، اما او مدعی شده که ترامپ به دنبال کاهش تنش است و در عین حال گفت: ما به دنبال جنگ نیستیم و همچنین حملات از سوی ایران با نیروهای نیابتی اش را نه در این جا و نه هیچ جای دیگر از منطقه تحمل نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 476

به "معاون وزیرخارجه آمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیرخارجه آمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید