مشارکت مردم و نخبگان در بهبود فرآیندهای مدیریت شهری

به گزارش کلوب آگهی، تهران (پانا) - اولین رویداد ایده پردازی شهرداری تهران با عنوان جشنواره تهران 1404 با مشارکت مردم، دانشگاه ها و کارکنان مدیریت شهری تهران و کلانشهرها در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

مشارکت مردم و نخبگان در بهبود فرآیندهای مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، محمدعلی الفت پور، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، از برگزاری اولین رویداد ایده پردازی مردمی با عنوان جشنواره تهران 1404 خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور جلب مشارکت عموم شهروندان تهرانی، دانشگاهیان تهران و کلانشهرها و همچنین کارکنان مدیریت شهری تهران و کلانشهرها برای حل مسائل مهم و اولویت دار شهر تهران، طراحی و برنامه ریزی شده است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول شهر تهران درباره بخش ها و محورهای این رویداد گفت:بخش ایده پردازی رویداد مردمی جشنواره تهران 1404، عمومی است و در این بخش، تمام شهروندان تهرانی می توانند ایده های خود را درباره محورهای مشارکت مردم در طراحی، بهسازی و بازسازی شهری؛ کسب و کار و درآمدزایی با مشارکت مدیریت شهری؛ مشارکت اجتماعی مردم در بستر محلی؛ روش های خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت و همچنین طرح ها و ایده های نو در رفع آلودگی هوا ارائه نمایند. همچنین بخشی به عنوان کارکنان جهت مشارکت کارکنان مدیریت شهری شهرداری تهران و بخش دیگری با عنوان کلانشهرها برای مشارکت کارکنان مدیریت شهری کلانشهرها ایجاد شده است.

وی همچنین با تاکید بر نقش موثر نخبگان در اداره شهر تهران اضافه کرد: بخش دیگر این جشنواره با حضور دانشگاهیان به صورت تخصصی و با حضور تیم های دانشگاهی در دو بخش اصلاح فرایند با محور صدور پروانه و گواهی ساختمان و بخش ایده پردازی با محورهای ساز و کارهای تازه درآمد پایدار شهری؛ مدل و نحوه مشارکت های مردمی و اجتماعی در مدیریت شهری؛ روش های خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت و نیز طرح ها و ایده های نو در رفع مسئله ترافیک و حمل و نقل عمومی برگزار می شود.

الفت پور از تخصیص جوایزی برای منتخبان هر دو بخش اصلاح فرایند و ایده پردازی خبر داد و گفت: در هر دو بخش تخصصی و عمومی جشنواره، پس از طی مراحل داوری و ارزیابی، به سه منتخب اول در هر بخش، جوایزی اعطا خواهد شد. ال 1401 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1980

به "مشارکت مردم و نخبگان در بهبود فرآیندهای مدیریت شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت مردم و نخبگان در بهبود فرآیندهای مدیریت شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید