مربی ماشین سازی: گل گهر اولین تیم ایرانی است که 3 سرمربی دارد، به خاطر فضای آلوده در اصفهان کار تیم ما دیده نشد

به گزارش کلوب آگهی، حمیدرضا عبداللهی مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: به خاطر فضای آلوده ای که پس از بازی با ذوب آهن اصفهان درست کردند، کار تیم ما دیده نشد.

مربی ماشین سازی: گل گهر اولین تیم ایرانی است که 3 سرمربی دارد، به خاطر فضای آلوده در اصفهان کار تیم ما دیده نشد

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا عبداللهی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال ماشین سازی مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال، گفت: گل گهر یکی از تیم های عظیم ایران از نظر ساختار مدیریتی و مالی است و می توانم بگویم جزو سه تا تیم اول است. همین طور از نظر فنی تیم خوبی است، به خصوص در کادر فنی اش که فکر کنم اولین تیمی است که با سه سرمربی کار می نماید، مجید جلالی، مجتبی سرآسیایی و پیروز قربانی.

وی اضافه کرد: این مسئله نشان می دهد که اتاق فکر عظیمی دارند. شاید صندلی گل گهر در جدول نباید اینجا باشد، اما می دانیم تیم عظیمی هستند. بازیکنان ما فوق العاده باهوش، باجسارت و باهمت هستند و با تمام وجودشان به مصاف گل گهر می فرایند تا استارت تک رقمی بودن ماشین سازی در جدول را بزنند. هفته گذشته اذیت شدیم و هیچ کس کار عظیم تیم ما را در اصفهان ندید و به خاطر فضای آلوده ای که ایجاد شد، همه دنبال این بودند که اشکالات داوری را ببینند. متأسفم که کار عظیم بازیکنان ما در اصفهان دیده نشد.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش برای ملاقات فردا توضیح داد: مصدوم نداریم، اما اسلامی خواه و معبودی محروم هستند.

عبداللهی با اشاره به اتفاقات داوری ملاقات هفته گذشته ماشین سازی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: اهل فن به صورت کامل بازی را ببینند. داور بسیار شجاع و باجسارت بود. او مثل همه داوران جهان اشتباهاتی داشت که بیشتر اشتباهات از سوی یاری داور بود. امیدوارم همه داوران و رسانه ها حواس شان به ماشین سازی باشد و بدانند ما گناهی نداشتیم، چون داور در بسیاری از تصمیماتی که گرفت شجاعیت به خرج داد، چه زمانی که علیه ما و چه زمانی که برای ما پنالتی گرفت. با هجمه ای که پیش آمده، امیدوارم داوران شریف و باوجود کشورمان تحت تأثیر جو به وجود آمده قرار نگیرند و احتیاج به این نباشد علیرضا سهرابی (رئیس دپارتمان داوری) به شکل های مختلف از تیم های دیگر عذرخواهی کند. با جلساتی که بلافاصله پس از بازی گذاشتند نگرانیم و امیدواریم جو طوری نباشد که داور تحت تأثیر قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 908

به "مربی ماشین سازی: گل گهر اولین تیم ایرانی است که 3 سرمربی دارد، به خاطر فضای آلوده در اصفهان کار تیم ما دیده نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ماشین سازی: گل گهر اولین تیم ایرانی است که 3 سرمربی دارد، به خاطر فضای آلوده در اصفهان کار تیم ما دیده نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید