مدیر عامل فولاد تهدید کرد ، آذری: عدالت رعایت نشود به تیم امید بازیکن نمی دهیم

به گزارش کلوب آگهی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نسبت به عدم برگزاری دیدارهای معوقه لیگ برتر و شرایط نابرابر تیم ها در لیگ اعتراض و فدراسیون را به ندادن بازیکن به تیم امید تهدید کرد.

مدیر عامل فولاد تهدید کرد ، آذری: عدالت رعایت نشود به تیم امید بازیکن نمی دهیم

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: سازمان لیگ باید عدالت را بین تیم ها برقرار کند. چرا فولاد باید تنها تیمی باشد که 15 بازی اش را انجام داده و سایر تیم ها هنوز چند بازی عقب افتاده دارند و با اطلاع از نتایج تیم ما و شرایط جدول به میدان می فرایند؟ این دور از انصاف و شعار فیرپلی فیفا است.

وی با اشاره به شکست روز گذشته فولاد مقابل تراکتور مطرح نمود: جدا از اینکه در این بازی حق ما از لحاظ داوری باز هم ضایع شد و همه کارشناسان گفتند گل تراکتور باید مردود اعلام می شد، ظاهراً در برگزاری مسابقات نیز به باشگاه فولاد اجحاف می شود. این شرایط باعث شده خسارت های مادی و معنوی به باشگاه وارد شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد، با بیان اینکه سازمان لیگ بازی یک تیم که یک بازیکن در تیم امید دارد را به تاخیر می اندازند تا این بازیکن به اردوی تیمش برشود گفت: به ما هم در ابتدا گفتند که با تیم امید همکاری کنید تا بازی های شما را جابه جا کنیم و از این ناحیه متضرر نشوید، حالا علاوه بر اینکه این کار را برای ما نکرده اند، بازی های مان را نیز زودتر از همه تیم ها برگزار می کنند و الان فقط فولاد است که 15 بازی انجام شده دارد!

آذری تاکید کرد: با این شرایط به ما اجحاف کردند و باعث شدند که عده ای بهانه پیدا کنند و به مربی و بازیکنان ما حمله کنند، غافل از اینکه فولاد تاکنون 23 امتیاز کسب کرده و این عملکرد خیلی خوب تیم ما را نشان می دهد. با همه این شرایط که حق ما از چند جهت در حال ضایع شدن است، با باشگاه تماس گرفته شده که نجاریان و آغاسی که دو بازیکنان ثابت و تاثیرگذار ما هستند را به تیم امید بدهیم اما با کمال تعجب برای ما در آخر هفته بازی با صنعت نفت را گذاشته اند و بعد از آن بازی با استقلال!

وی شرح داد: اگر سازمان لیگ می خواهد عدالت را رعایت کند، دو هفته ای که قرار است پیش از تعطیلات نیم فصل برگزار شود (هفته های شانزدهم و هفدهم) , را برگزار نکند تا ابتدا بازی های عقب افتاده تیم ها برگزار شود و همه تیم ها به 15 بازی انجام داده برسند. در غیر این صورت فولاد دو بازی از سایر تیم ها جلوتر خواهد بود. این موضوع حتی در بحث استفاده تیم ها از بازیکنان جدیدشان نیز تاثیر خواهد داشت. اگر قرار باشد رعایت نشدن عدالت همچنان ادامه داشته باشد، باشگاه فولاد با هماهنگی کارخانه و هیئت مدیره اجازه حضور بازیکنانش را به اردوی تیم امید نمی دهد. باید یک بار هم که شده جلوی ضایع شدن حق مان را از چند جهت بگیریم.

آذری گفت: در گذشته قهرمان ملی بوده ام و همیشه این حس را داشته ام که باید برای رده ملی همکاری کنیم اما رفاقت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با برخی باشگاه ها جاده یک طرفه است و فقط به ضرر ما تمام می شود. دیگر اجازه ضایع شدن حق و حقوق مان را نمی دهیم و مسئولان سازمان لیگ باید جوابگو باشند.

مدیرعامل باشگاه فولاد یادآور شد: بهتر است بازی های عقب افتاده برگزار شود و همه تیم ها بازی های انجام شده یکسانی داشته باشند و همه تیم ها از فرصت استفاده بازیکنان جدید هم به طور یکسان استفاده کنند. نمی شود تیم ما هم به تیم امید بازیکن دهد، هم بازی هایش زودتر از سایر تیم ها برگزار شود و هم نتواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند.

  • سپاهان به صدر جدول رفت | رحمتی مانع شکست شهرخودرو شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 367

به "مدیر عامل فولاد تهدید کرد ، آذری: عدالت رعایت نشود به تیم امید بازیکن نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل فولاد تهدید کرد ، آذری: عدالت رعایت نشود به تیم امید بازیکن نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید