محاسبه تعرفه خدمات پرستاران در گرو اصلاح نظام پرداخت ها

به گزارش کلوب آگهی، معاون پرستاری وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم اصلاح نظام پرداخت به پرستاران، گفت: با اصلاح این ساختار، تعرفه گذاری خدمات پرستاران نیز به صورت خود به خودی محاسبه می گردد.

محاسبه تعرفه خدمات پرستاران در گرو اصلاح نظام پرداخت ها

دکتر مریم حضرتی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص تعرفه گذاری خدمات پرستاری، گفت: این طرح سال 86 مطرح شد تا به موجب آن پرستاران نیز مانند پزشکان به ازای هر خدمتی که انجام می دهند، تعرفه مشخصی داشته باشند. البته اختصاص این تعرفه مانند پزشکان به صورت فی فور سرویس مورد تایید ما نیست؛ چرا که پرستاری شغلی نیست که بتوان تک تک کارهای صورت گرفته را برای پرداخت دستمزد محاسبه کرد.

وی در ادامه تاکید نمود: اما اگر اصلاح نظام پرداخت صورت گیرد، به شکل خود به خودی حقوق پرستاران اصلاح شده و پرستاران به ازای خدمتی که ارئه می دهند، حق الزحمه خود را دریافت می نمایند.

حضرتی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر موضع وزارت بهداشت درخصوص اظهارات اخیر رئیس سازمان نظام پرستاری در خصوص تعرفه گذاری خدمات پرستاری، گفت: سازمان نظام پرستاری در چند دوره بودجه های مختلفی به وزارت بهداشت ابلاغ و درخواست نموده بود میزانی بودجه ضروری است که ما این درخواست را به سازمان برنامه و بودجه انتقال دادیم. اما همچنان ما معتقد به اصلاح نظام پرداخت هستیم که خود به خود منجر به محاسبه تعرفه پرستاران نیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 508

به "محاسبه تعرفه خدمات پرستاران در گرو اصلاح نظام پرداخت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاسبه تعرفه خدمات پرستاران در گرو اصلاح نظام پرداخت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید