فیلم ، حضور پلیس و نیروهای امدادی در محل ریزش کوه در جاده چالوس

به گزارش کلوب آگهی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز گفت: با رصدهای اجرا شده و با توجه به زمان وقوع حادثه تا 99 درصد احتمال می دهیم در آن ساعت هیچ خودرویی از این جهت تردد نداشته و حادثه خسارت مالی و جانی در پی ندارد.

فیلم ، حضور پلیس و نیروهای امدادی در محل ریزش کوه در جاده چالوس

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، گودرز محمودی گفت: ساعت 3: 45 صبح روز سه شنبه 26 فروردین یک ریزش شدید در محدوده پامچال محور کرج-چالوس رخ داد و باعث انسداد این محور شد.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه نیروهای راهداری به سرعت برای بازگشایی راستا به محل اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز توضیح داد: به علت حجم بالای ریزش ها به نظر می رسد بازگشایی این راستا تا اوایل شب ادامه داشته باشد.

این مسئول تأکید کرد: تا اطلاع ثانوی و تا زمان بازگشایی محور کرج چالوس، رانندگان می توانند از محور جایگزین آتشگاه - نوجان تردد داشته باشند.

گودرزی در پاسخ به این که این حادثه مصدومی داشته یا نه گفت: با رصدهای اجرا شده و با توجه به زمان وقوع حادثه تا 99 درصد احتمال می دهیم در آن ساعت هیچ خودرویی از این راستا تردد نداشته و حادثه خسارت مالی و جانی در پی ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز اضافه نمود: بااین حال یک درصد هم ممکن است خودرویی در راستا تردد خود در لایه های زیرین زیر سنگ های ریزش کرده گیرکرده باشد که در صورت مشاهده اطلاع رسانی خواهد شد.

  • ریزش سنگین کوه در جاده چالوس
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 714

به "فیلم ، حضور پلیس و نیروهای امدادی در محل ریزش کوه در جاده چالوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، حضور پلیس و نیروهای امدادی در محل ریزش کوه در جاده چالوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید