طغیان بازیکنان پرسپولیس با استوری مشترک

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: پرسپولیس امروز در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باید در استادیوم آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. این تیم که هفته پیش برابر نفت آبادان بعد از سه بازی ناکامی در کسب برد، بالاخره سه امتیاز را به دست آورد، برای رسیدن به رتبه های بهتر در جدول رده بندی چاره از به غیر از فزونی در این ملاقات خانگی ندارد.

طغیان بازیکنان پرسپولیس با استوری مشترک

به گزارش خبرنگاران، این بازی، اما در حالی قرار است برگزار گردد که شب گذشته بازیکنان پرسپولیس در اقدامی هماهنگ دست به انتشار استوری ای زده اند که به وضوح نارضایتی اشان از وضع موجود در باشگاه به ویژه اوضاع اقتصادی و مدیریتی نشان می دهد. بازیکنان پرسپولیس در این استوری نوشته اند: سلام به طرفداران محترم پرسپولیس، در پس همه اتفاقات خوشایندی که در سال های اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده همواره مسائلی بوده که در سایه موفقیت ها قرار گرفته و دیده نشده. بزرگ ترین مشکل ما در سال های اخیر مسائل عدیده و همیشگی اقتصادی بوده که باعث شده تا فشار زیادی را تحمل کنیم، اما دم نزدیم تا دل نگرانی برای شما طرفداران به وجود نیاید، اما سکوت تا کجا؟ تا کی؟

درباره این مسائل باید حرف زد. درباره قول هایی که همواره داده شد، اما عمل نشد باید حرف زد. رقبا با برترین امکانات آماده مقابله با ما می شوند، اما ما همواره باید از مسائل اقتصادی و کمبود امکانات حرف بزنیم. این عدالتی نیست که ما در ورزش در پی آن بودیم.

حالا شما همه این مسائل همیشگی را بگذارید کنار بازیکنانی که در این سال ها از ما جدا شدند تا متوجه باشید چه شرایط سختی را سپری می کنیم. پرسپولیس نام بزرگی است و برای بزرگی کردن احتیاج هایی دارد، اما عجیب است که چرا ما باید همواره بین وعده و نرسیدن در حرکت باشیم. به امید روزی که پرسپولیس و طرفدارانش در جایگاه اصلی و همیشگی خود قرار بگیرند

منبع: فرارو
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1918

به "طغیان بازیکنان پرسپولیس با استوری مشترک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طغیان بازیکنان پرسپولیس با استوری مشترک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید