شفاف سازی ارتش هند درباره قراردادهای خرید سلاح

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: ارتش هند که یکی از بزرگترین کشورهای خریدار سلاح در دنیا است، به منظور جلوگیری از ایجاد فساد در بخش دفاعی این کشور امروز در بیانیه ای از سیاست جدیدی برای خرید سلاح اطلاع داد.

شفاف سازی ارتش هند درباره قراردادهای خرید سلاح

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش هند که یکی از بزرگترین کشورهای خریدار سلاح در دنیا است، به منظور جلوگیری از ایجاد فساد در بخش دفاعی این کشور امروز(شنبه) در بیانیه ای از سیاست جدیدی برای خرید سلاح اطلاع داد.

این خبر در حالی مطرح می گردد که هفته گذشته مانموهان سینگ نخست وزیر هند پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر رسوایی های دولت وی در اظهاراتی وعده داد که فساد در بخش دفاعی را از بین خواهد برد.

وزارت دفاع هند با انتشار بیانیه ای گفت که در سیاست جدید خود بالاترین استاندارد شفافیت در خرید تسلیحات برای این کشور را دنبال می نماید. گفته می گردد هند چهارمین کشور بزرگ خریدار سلاح در دنیا است.

وزارت دفاع در این بیانیه تاکید نمود که این سیاست به منظور ایجاد رقابت برای سرعت بخشیدن به تامین سرمایه و منطبق با بالاترین استانداردهای شفافیت، صداقت و مسئولیت پذیری عمومی اعمال خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 317

به "شفاف سازی ارتش هند درباره قراردادهای خرید سلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی ارتش هند درباره قراردادهای خرید سلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید