سری A، فیورنتینا با سرمربی جدیدش هم نبرد

به گزارش کلوب آگهی، شاگردان جوزپه یاکینی در دیداری خارج از خانه در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا، مقابل بولونیا تن به تساوی دادند.

سری A، فیورنتینا با سرمربی جدیدش هم نبرد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته هجدهم سری A ایتالیا، بعدازظهر امروز (دوشنبه) تیم های بولونیا و فیورنتینا در استادیوم رناتو دال آرا مقابل هم صف آرایی کردند که تقابل دو تیم با تساوی یک - یک و تقسیم امتیازات همراه شد. ابتدا مارکو بناسی در دقیقه 27 فلورانسی ها را در نتیجه پیش انداخت و در ادامه ریکاردو اروسولینی در دقیقه 4+90 گل تساوی را برای بولونیا به ثمر رساند.

مسئولان باشگاه فیورنتینا که اخیراً وینچنزو مونتلا را اخراج و جوزپه یاکینی را جانشین او نموده بودند، در اولین بازی رسمی که این سرمربی ایتالیایی را روی نیمکت خود داشت، سال 2020 را با تساوی شروع کرد.

فلورانسی ها که حالا در هشت بازی متوالی در این رقابت ها بردی کسب ننموده اند، 18 امتیازی شدند و در رده پانزدهم جدول رده بندی ایستادند. بولونیا هم 23 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.

در همین چهارچوب از ساعت 17:30 امروز سه ملاقات همزمان به توضیح زیر برگزار می گردد:

میلان - سامپدوریا

آتالانتا - پارما

یوونتوس - کالیاری

در ادامه بازی های این هفته سری A ایتالیا، از ساعت 20:30 امشب، لچه پذیرای اودینزه است و از ساعت 23:15 نیز در ملاقات پایانی هفته تیم های ناپولی و اینتر در استادیوم سن پائولو به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 441

به "سری A، فیورنتینا با سرمربی جدیدش هم نبرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، فیورنتینا با سرمربی جدیدش هم نبرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید