خلیلی: قهرمانی ششم برای پرسپولیس دور از دسترس نیست

به گزارش کلوب آگهی، یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید قهرمانی ششم برای این تیم دور از دسترس نیست.

خلیلی: قهرمانی ششم برای پرسپولیس دور از دسترس نیست

محسن خلیلی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان، اظهار کرد: به نظر من کیفیت زمین روی بازی پرسپولیس تاثیرگذار بود. چون پرسپولیس روی کارهای زمینی تمرکز دارد و سعی می نماید با استفاده از بازیکنان تکنیکی خود بازی را پیش ببرد اما کیفیت بد استادیوم دستگردی، کار را برای پرسپولیس سخت نموده بود. با این حال موضوع مهم این است که پرسپولیس در این ملاقات سه امتیاز بازی را گرفت و خودش را به صدر جدول نزدیک کرد.

او اضافه نمود: درفوتبال اشتباهات منجر به گل می گردد و پرسپولیس هم در ملاقات برابر پیکان به خوبی از اشتباهات حریف استفاده کرد و توانست گل بزند. این پرسپولیس را طرفداران دوست دارند و می خواهند تیم شان بازی های پر گلی را پشت سر بگذارد. فرایند خوب پرسپولیس در ملاقات برابر پیکان، نوید روزهای خوب را به طرفداران می دهد.

خلیلی درباره افت بعضی بازیکنان پرسپولیس هم گفت: فراز و نشیب در همه تیم ها وجود دارد. بازیکن خودش باید با این شرایط کنار بیاید و ببیند چه اتفاقی اتفاق افتاده که دچار افت شده است تا بتواند خودش را به شرایط آرمانی قبل برگرداند.

او در ادامه درباره فاصله کم پرسپولیس با صدر جدول هم گفت: صدر جدول نوید لیگ پویایی به ما می دهد. سال های قبل پرسپولیس با فاصله در صدر جدول قرار داشت اما سال جاری فاصله کم است و این موضوع لیگ را مجذوب نماینده تر می نماید. در میان فاصله کم در صدر جدول تلنگری به پرسپولیس خواهد بود تا کوشش کند و دوباره جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد. باید بپذیریم تیم های دیگر هم کوشش می نمایند و با برنامه ریزی و سرمایه گذاری در پی این هستند تا با کسب نتایج خوب، نوار قهرمانی های پرسپولیس را قطع نمایند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند ششمین قهرمانی پیاپی را در لیگ برتر کسب کند؟ گفت: دور از دسترس نیست. این روزها پرسپولیس خوب کار می نماید و به صدر دوباره نزدیک شده است. درست است که به خاطر بعضی مسائل تیم در ابتدای فصل نتایج دلخواه طرفداران را نگرفت اما بعضی دشمنان تیم گفتند که پرسپولیس در بحران است. بحرانی وجود ندارد و همه می بینند که چطور پرسپولیس دوبار به صدر جدول نزدیک شده تا روزهای خوبش را تکرار کند.

خلیلی در انتها درباره تجمع طرفداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش هم گفت: من نگرانی طرفداران پرسپولیس را درک می کنم. آن ها با تجمع خود نگرانی خود را نسبت به تیم محبوب شان نشان می دهند. یکی از نکاتی که این روزها وجود دارد بحث واریز مطابات کادرون و بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی است که من خودم شاهد هستم باشگاه چطور در کوشش است تا این مشکل را حل نماید. متاسفانه با وجود تامین منابع اقتصادی اما به خاطر تحریم های ظالمانه، مشکلاتی در انتقال پول وجود داشت که کار باشگاه را سخت کرد. با این حال امیدوار هستیم این مشکل هم به زودی حل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1898

به "خلیلی: قهرمانی ششم برای پرسپولیس دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: قهرمانی ششم برای پرسپولیس دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید