خسارت 250 ساختمان بر اثر زلزله بوشهر، پیشنهاد جبران اقتصادی به رئیس جمهوری

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: معاون امورآمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به خسارت به 250 واحد مسکونی و تجاری بر اثر زلزله بوشهر از ارائه پیشنهاد جبران اقتصادی به حادثه دیدگان که در روزهای آینده به دولت و رئیس جمهوری صورت می پذیرد، اطلاع داد.

خسارت 250 ساختمان بر اثر زلزله بوشهر، پیشنهاد جبران اقتصادی به رئیس جمهوری

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

مرتضی اکبر پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، با تشریح آخرین شرایط زلزله در بوشهر گفت: بر اثر این زلزله 5.7 ریشتری که عصر پنجشنبه برازجان در استان بوشهر را لرزاند، ، تا به امروز 7 نفر فوت کشته و بیش از 60 نفر زخمی شده اند و خسارات اقتصادی نیز به حادثه دیدگان وارد شده است.

وی با اشاره به خسارات به 250 واحد مسکونی و تجاری بر اثر زلزله بوشهر مطرح کرد: میزان خسارت اقتصادی به این ساختمانها تا یک هفته و یا تا 10 روز دیگر برآورد و برای جبران یاری های اقتصادی به سازمان ها و نهادهای مرتبط از جمله بنیاد مسکن و دولت ارائه می گردد.

اکبر پور با بیان اینکه در حال حاضر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مناطق زلزله زده بوشهر حضور دارد، اضافه کرد: رئیس جمهور نیز طی تماس تلفنی با آسیب دیدگان این زلزله ابراز همدردی کرد و احتمال حضور وزیر کشور در مناطق زلزله زده نیز وجود دارد.

اکبر پور توضیح داد: خوشبختانه آسیب های زلزله برازجان بوشهر نسبت به آسیب های زلزله آذربایجان شرقی، بم، لرستان و بشاگرد در سال های گذشته کمتر بوده است، ولی با این حال برای جبران یاری های اقتصادی به آسیب دیدگان، تسهیلاتی در اختیار حادثه دیدگان قرار خواهد گرفت که پیشنهاد این جبران یاری های اقتصادی در روزهای آینده به دولت و رئیس جمهور اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 634

به "خسارت 250 ساختمان بر اثر زلزله بوشهر، پیشنهاد جبران اقتصادی به رئیس جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 250 ساختمان بر اثر زلزله بوشهر، پیشنهاد جبران اقتصادی به رئیس جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید