خبرنگاران 20 میلیارد ریال برای احداث کتابخانه جدید شهر قیدار هزینه شد

به گزارش کلوب آگهی، زنجان -خبرنگاران - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از اتمام ساخت کتابخانه جدید شهر قیدار با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال اطلاع داد و گفت: آیین بهره برداری از این کتابخانه با مساعد شدن شرایط و برطرف خطر شیوع ویروس کرونا برگزار می گردد.

خبرنگاران 20 میلیارد ریال برای احداث کتابخانه جدید شهر قیدار هزینه شد

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

امیر علی نیکبخش روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: هرینه ساخت کتابخانه جدید شهر قیدار از محل اعتبارات استانی تامین شده است و نهاد کتابخانه های عمومی نیز تجهیز، تامین منابع و نیروی انسانی آن را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: این کتابخانه در زمینی به مساحت یک هزار و 500 مترمربع با زیربنای 850 مترمربع ساخته شده است.

لازم به ذکر است در زمان حاضر 13 کتابخانه عمومی و یک کتابخانه سیار در خدابنده وجود دارد که از این تعداد، 6 کتابخانه در روستاها فعالیت دارند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان به تعطیلی کتابخانه های عمومی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این استان اشاره نمود و گفت: ادامه تعطیلی کتابخانه ها منوط به تصمیم ستاد استانی است.

نیکبخش با بیان اینکه شهروندان در این روزها که ماندن در منزل از سوی مراجع بهداشت و سلامت توصیه می گردد، می توانند با مطالعه و خواندن کتاب استفاده بیشتری از اوقات خود ببرند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون حدود 85 هزار نفر در این استان معادل 8.5 درصد جمعیت در کتابخانه های عمومی عضو هستند، گفت: این میزان بیش از 2 برابر میانگین کشوری است.

در استان زنجان 97 باب کتابخانه عمومی وجود دارد که 36 باب از این کتابخانه ها در مناطق روستایی واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 501

به "خبرنگاران 20 میلیارد ریال برای احداث کتابخانه جدید شهر قیدار هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 میلیارد ریال برای احداث کتابخانه جدید شهر قیدار هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید