خبرنگاران کرونا خدمات کنسولی سفارتخانه های آمریکا را به حال تعلیق در آورد

به گزارش کلوب آگهی، تهران- خبرنگاران- سفارتخانه های آمریکا به دنبال شیوع ویروس کرونا خدمات ارائه ویزا در کشورهایی که هشدارهای مسافرتی دارند را تعلیق کردند.

خبرنگاران کرونا خدمات کنسولی سفارتخانه های آمریکا را به حال تعلیق در آورد

جهت دریافت خدمات اجرای سایبان پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش تارنمای هیل، سفارت آمریکا در کره جنوبی در بیانیه ای گفت: واشنگتن به همه سفارتخانه ها دستور داده است که عملیات ارائه ویزا در کشورهایی با سطح هشدار سفر را متوقف نمایند، که این شامل کره جنوبی نیز می گردد.

براساس ابلاغیه جدید وزارت امور خارجه آمریکا، این دستور در خصوص 100 کشور با سطح هشدار سفر به دلیل شیوع ویروس کرونا اعمال می گردد.

در بیانیه سفارت آمریکا در کره جنوبی آمده است که خدمات معمول ویزا در اسرع وقت از سر گرفته می گردد اما در حال حاضر قادر به ارائه تاریخ معین نیستیم.

سفارت امریکا در کابل نیز در بیانیه اعلام نموده که تمامی خدمات معمول کنسولی و خدمات شهروندان امریکایی را تا اطلاع ثانوی در افغانستان به تعلیق در آورده است.

این سفارت خطاب به شهروندان امریکایی گفته است: اگر در خصوص سلامتی یا امنیت خود در افغانستان نگرانی دارید، اکنون زمان ترک است.

سفارت امریکا در کابل، از تمامی شهروندان این کشور خواسته که یک برنامۀ عملی داشته باشند و در صورت اضطراری به وسیله سریع ترین سیستم حمل و نقل تجارتی موجود افغانستان را ترک نمایند.

ویروس کرونا موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین گفت.

براساس تازه ترین آمار مبتلایان و جان باختگان به کووید-19، 200 هزار و 680 نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده و 8 هزار و 92 نفر براثر این بیماری جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 520

به "خبرنگاران کرونا خدمات کنسولی سفارتخانه های آمریکا را به حال تعلیق در آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا خدمات کنسولی سفارتخانه های آمریکا را به حال تعلیق در آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید