خبرنگاران سرانجام همکاری پاشازاده در اوضاع آشفته پاس

به گزارش کلوب آگهی، همدان- خبرنگاران- مهدی پاشازاده سرمربی تیم پاس رهسپار تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز شد تا شرایط نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته 2 کشور آشفته و دگرگون شود.

خبرنگاران سرانجام همکاری پاشازاده در اوضاع آشفته پاس

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، قهر روز جمعه گذشته پاشازاده پس از بازی تیمش مقابل نفت امیدیه جواب داد و این مربی چمدان های خود را به مقصد ماشین سازی تبریز بست.

سرمربی سابق پاسی ها در اعتراض به بی توجهی مسئولان نسبت به شرایط و امکانات تیمش و نیز عمل نکردن به تعهدات مالی از همدان رفت و امروز چهارشنبه به طور رسمی سرمربی ماشین سازی تبریز شد.

پاشازاده در ابتدای فصل با قراردادی سه ساله که گفته می شود برای سال نخست پرداختی خالص به او 810 میلیون تومان بود، هدایت این تیم را پذیرفت.

پاشازاده در ابتدای فصل با قرارداد سه ساله که گفته می شود برای سال نخست پرداختی خالص به او 810 میلیون تومان بود، هدایت این تیم را پذیرفت.

سرمربی سابق پاس در طول فصل بارها مدیریت باشگاه را به دلیل آنچه فراهم نشدن امکانات مورد نیاز می خواند، به چالش کشید.

قهرهای بی سرانجام پاشازاده و غیبت هایی که در تمرین تیم داشت، موجب شد تا شکاف بین مدیریت و کادر فنی هر هفته بیشتر شود.

حتی برای اینکه در مقطعی حرارت حواشی تیم خاموش شود، سرپرست تیم را که پرده از کم کاری ها و تخلفات درون تیمی اعم از غیبت ها و سایر موارد برداشت، به اجبار استعفا دادند.

این اتفاق هم راه به جایی نبرد و مسائل این تیم پابرجا ماند و انتقادهای سرمربی و کادر فنی را دوچندان کرد.

شکایت پاسی ها

حالا با رفتن ناگهانی پاشازاده به ماشین سازی تبریز، مدیران باشگاه پاس درصدد شکایت از او به فدراسیون و در تلاش برای دریافت خسارت ناشی از رفتن پاشازاده و محکوم کردن این مربی در کمیته انضباطی هستند.

با این حال نزدیکان پاشازاده نیز می گویند؛ باشگاه پاس به نتیجه نمی رسد چرا که سرمربی سابق دلایل لازم برای جدایی را داشته و محکوم نخواهد شد.

مدیران باشگاه پاس از همین امروز لایحه شکایتی خود را با مستندات آماده کرده و قرار است توسط وکیل باشگاه به فدراسیون فوتبال ارجاع شود تا به نوعی جبران خسارت پاس از این مربی گرفته شود.

مدیران باشگاه پاس از همین امروز لایحه شکایتی خود را با مستندات آماده و قرار است توسط وکیل باشگاه به فدراسیون فوتبال ارجاع شود تا به نوعی جبران خسارت پاس از این مربی گرفته شود.

به گفته امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه پاس، تا به امروز 30 درصد از قرارداد پاشازاده پرداخت شده است.

از سوی دیگر پاشازاده با تسلط کامل به محتوای قرارداد مالی خود با پاس از این تیم جدا و راهی تبریز شده است. هواداران پاس نیز نسبت به نوع قراردادمالی باشگاه با پاشازاده انتقاد کرده و خواهان شفاف سازی بندهای قرارداد شده اند.

هواداران خواهان بازگشت کادر فنی سابق پاس

هواداران تیم پاس حالا فرصت را غنیمت شمرده و در شبکه های مجازی خواهان بازگشت کادر فنی این تیم شده اند.

هواداران تیم پاس حالا فرصت را غنیمت شمرده و در شبکه های مجازی خواهان بازگشت کادر فنی این تیم شده اند.

از قرار معلوم احمد جمشیدیان به دلیل مشغله شخصی بعید است حاضر به بازگشت شود، اما علی قربانی که در نبود جمشیدیان سرمربی پاس در فصل قبل بود، حاضر به پذیرش هدایت این تیم است.

پاس با این کادر و با وجود مسائل عدیده توانست تا پلی آف لیگ یک پیش برود و حالا همین کارنامه باعث شده تا هواداران بازهم خواهان بازگشت آنان باشند.

پاسی ها در شرایطی به این شرایط نابسامانی فنی دچار شده اند که باید دوشنبه آینده در بجنورد به مصاف اترک بروند.

هنوز شرایط دستیاران پاشازاده در پاس معین نشده و آن ها حاضر به استعفا نشده اند و از سوی دیگر سرمربی این تیم هم معین نیست.

پاس هم اکنون در رتبه هفتم جدول گروه ب لیگ دسته 2 کشور قرار گرفته است.

تیم پاس همچنین عصر دیروز(سه شنبه) و در غیاب سرمربی با برتری مقابل شهرداری بم به مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1465

به "خبرنگاران سرانجام همکاری پاشازاده در اوضاع آشفته پاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرانجام همکاری پاشازاده در اوضاع آشفته پاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید