خبرنگاران هشدار پلیس راهور درمورد لغزندگی جاده ها

به گزارش کلوب آگهی، تهران - خبرنگاران - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به تداوم بارندگی ها و احتمال لغزندگی جاده ها به هموطنان هشدار داد با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

خبرنگاران هشدار پلیس راهور درمورد لغزندگی جاده ها

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

سرهنگ احمد شیرانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به تداوم بارندگی ها به هموطنان توصیه می شود در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی خودرو بویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به بارندگی و برودت هوا احتمال لغزندگی جاده ها، رانندگان باید با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند، بر این اساس ضرورت دارد قبل از سفر از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو و برف پاک کن مطمئن شوند.

شیرانی تاکید کرد: تیم های پلیس راه و همکاران در بخش های راهداری و سایر سازمان های امدادی آمادگی کامل برای خدمت رسانی و امداد را کسب کردند و در تلاش هستند در طول جاده ها مسئله ای ایجاد نشود. هموطنان با تیم های پلیس راه و سایر سازمان ها امدادی همکاری لازم را داشته باشند و قبل از سفر از آخرین شرایط جاده ها مطلع شوند و به اطلاعیه های صادره در مورد شرایط جاده ها توجه کنند.

وی با اشاره به شرایط جوی جاده ها گفت: اکنون در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کرمانشاه بارش برف و در استان های گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: در استان آذربایجان شرقی در محورهای آزادراه تبریز - زنجان، مرند - صوفیان و مرند - خوی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

شیرانی در مورد شرایط ترافیک در جاده ها گفت: آزادراه قزوین - کرج در محدوده ساسانی تا پل فردیس و در محور شهریار - تهران در برخی مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: محور چالوس حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن واقع در استان مازندران تا 12 اسفند ماه از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، به دلیل اجرای عملیات راهداری حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1475

به "خبرنگاران هشدار پلیس راهور درمورد لغزندگی جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار پلیس راهور درمورد لغزندگی جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید