خبرنگاران نزاع در باغ ویلاهای دزفول و دستگیری 6 نفر

به گزارش کلوب آگهی، دزفول- خبرنگاران - معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی دزفول با اشاره به نزاع مالکان سه باغ ویلا با مسافران در این شهرستان گفت: سه مالک باغ ویلا و سه نفر از مسافران به علت درگیری دستگیر شدند.

خبرنگاران نزاع در باغ ویلاهای دزفول و دستگیری 6 نفر

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مهدی چناری روز چهارشنبه به رسانه های دزفول اظهار داشت: بامداد چهارشنبه طی بازرسی های فرمانداری، بهداشت، میراث فرهنگی، پاسگاه شمس آباد و نیروی انتظامی هشت باغ ویلا در شمس آباد و بنوار شامی به علت اجاره دادن پلمب شدند.

وی علت پلمب این ویلاباغ ها را رعایت نکردن دستورالعمل های ستاد کرونا اظهار داشت و اضافه نمود: در جریان این بازرسی ها، مالکان سه ویلاباغ به علت پس ندادن اجاره با مسافران درگیر شدند.

چناری با اشاره به مصدوم شدن تعدادی از مسافران در این درگیری گفت: سه مالک باغ ویلا همراه با سه نفر از مسافران دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

با وجود ممنوعیت اجاره باغ ویلاها طبق مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا شاهد ورود مسافران غیربومی و اجاره این اماکن گردشگری هستیم.

شهرستان دزفول پس از اهواز بیشترین تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان خوزستان را دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 707

به "خبرنگاران نزاع در باغ ویلاهای دزفول و دستگیری 6 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نزاع در باغ ویلاهای دزفول و دستگیری 6 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید