خبرنگاران مهمترین وظیفه سمن ها در شرایط فعلی فرهنگ سازی برای در خانه ماندن است

به گزارش کلوب آگهی، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: مهمترین وظیفه سازمان های مردم نهاد در شرایط فعلی و برای مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا، فرهنگ سازی در راستای اجرای کمپین در خانه بمانیم است.

خبرنگاران مهمترین وظیفه سمن ها در شرایط فعلی فرهنگ سازی برای در خانه ماندن است

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

هادی طباطبایی روز شنبه در جلسه سازمان های مردم نهاد جوانان آذربایجان غربی در مورد مبارزه با کرونا اضافه نمود: سازمان های مردم نهاد نقش موثری در فرهنگ سازی می توانند داشته باشند و یکی از آن ها راه اندازی کمپین درخانه بمانیم است که باید همگانی گردد.

وی اضافه نمود: علاوه بر آن، اعضای سازمان های مردم نهاد باید ایده ها و طرح های خود را برای مبارزه هرچه بهتر با بیماری کرونا ارائه دهند تا به یک نتیجه مطلوب تر در این خصوص دست یابیم.

وی اعلام کرد: اکنون حضور سازمان های مردم نهاد جهت مشارکت در مبارزه با کرونا حائز اهمیت است و باید طوری عمل نمایند تا آسیبی به خود آن ها وارد نشده و نتیجه مطلوب حاصل گردد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: نباید افراد مختلف به شیوه های نادرست اقدام نمایند و باید اصولی و با در نظر دریافت تمامی جوانب در این حوزه وارد شد.

طباطبایی گفت: متاسفانه شاهد هستیم بعضی ماسک فراوری می نمایند یا ضدعفونی معابر را به شیوه های نادرست انجام می دهند که همه این موارد مشکل آفرین است که با توجه به این امر، آموزش لازم برای داوطلبان در بخش های مختلف باید داده گردد.

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا ننمایند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس ننمایند.

طبق آخرین آمار، 11 هزار و 364 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد، 514 نفر جان خود را از دست داده اند.

در آذربایجان غربی نیز تا به امروز نتیجه 175 آزمایش در مورد ابتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شده که از این افراد، 6 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 505

به "خبرنگاران مهمترین وظیفه سمن ها در شرایط فعلی فرهنگ سازی برای در خانه ماندن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهمترین وظیفه سمن ها در شرایط فعلی فرهنگ سازی برای در خانه ماندن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید