خبرنگاران مدیرکل میراث فرهنگی: 19 هتل در قزوین ساخته می گردد

به گزارش کلوب آگهی، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: 19 هتل از 2 تا چهار ستاره به شکل مجزا و هتل آپارتمان در استان قزوین ساخته می گردد.

خبرنگاران مدیرکل میراث فرهنگی: 19 هتل در قزوین ساخته می گردد

علیرضا خزائلی روز پنجشنبه در کارگروه مالی استان قزوین اضافه نمود: اقدامات این استان برای ساخت هتل در چهار تا پنج سال اخیر به اندازه 30 سال گذشته به ظرفیت اقامتی اضافه نموده است.

وی افزود: تبدیل واحدهای مسکونی به هتل آپارتمان سه مورد بوده که با توجه به استقبال فراوان باید کوشش کرد تا ظرفیت آن در استان قزوین افزایش یابد.

به گفته خزائلی، هتل بغدادی تاکستان با 120 اتاق و 200 تخت و 87 درصد پیشرفت فیزیکی، هتل 2 ستاره نوروزیان با 18 اتاق و 30 تخت، هتل سه ستاره الموت با 20 اتاق و 40 تخت و 30 درصد پیشرفت فیزیکی و هتل چهار ستاره الماس غرب آوج با 92 اتاق و 178 تخت و 21 درصد پیشرفت فیزیکی از عمده هتل های در حال تکمیل برای امسال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گف : در هتل الماس غرب آوج، سرمایه گذار اعلام می نماید که نمی خواهد ادامه دهد و قصد فروش این طرح را دارد که این موضوع باعث می گردد اسناد حقوقی و تسهیلات به نام فرد سرمایه گذار بلاتکلیف بماند.

وی اعلام نمود: متاسفانه سه هتل پنج ستاره از 10 سال پیش تا به امروز در استان قزوین کلنگ زنی شده و هنوز با کمتر از 10 درصد پیشرفت فیزیکی هیچ اقدام قابل توجهی در آن انجام نشده است.

ساخت هتل های پنج ستاره در استان قزوین یکی از مهم ترین اولویت های سرمایه گذاری است که هنوز محقق نشده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 784

به "خبرنگاران مدیرکل میراث فرهنگی: 19 هتل در قزوین ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل میراث فرهنگی: 19 هتل در قزوین ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید