خبرنگاران فرمانده جدید انتظامی شهرستان قرچک معرفی گردید

به گزارش کلوب آگهی، تهران- خبرنگاران- با برگزاری آئین تکریم و معارفه، سرهنگ نجم الدین مرادی به عنوان فرمانده انتظامی جدید قرچک معرفی و از کوشش های سرهنگ علی موسی پور تقدیر شد.

خبرنگاران فرمانده جدید انتظامی شهرستان قرچک معرفی گردید

فرماندار قرچک در این مراسم که روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی شهرستان برگزار گردید اظهار کرد: بالاترین افتخار نیروی انتظامی حفظ امنیت کشور است که به بهای خون هزاران شهید سرافراز به دست آمده است.

بهمن خطیبی اضافه نمود: امنیت و سلامت دو نعمت عظیم خداوند متعال است که به انسان ها اعطا شده است و این افتخاری عظیم برای نیروی انتظامی است که از امنیتی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده، حراست می نمایند.

وی گفت: دوران مسوولیت و خدمت رسانی به مردم بسیار کوتاه و زودگذر است و باید از تمامی ظرفیت ها برای خدمت به مردم و ایجاد آسایش و رفاه آنان به ویژه در زمان شرایط شیوع ویروس کرونا، استفاده کرد.

فرماندار قرچک اظهارداشت: قرچک راستا عبوری شهرستان های جنوب شرق استان تهران به سمت پایتخت است، از این رو، حفظ و ارتقاء امنیت این شهرستان که گلوگاه اصلی دشت ورامین است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خطیبی اضافه نمود: یکی از مهمترین افتخارات نیروی انتظامی، مقبولیت بین مردم و همراهی آحاد جامعه در اجرای طرح های امنیت اجتماعی است، بی شک با افزایش امکانات نیروی انتظامی و همراهی هر چه بیشتر مردم با ناجا، شاهد توسعه امنیت پایدار در جامعه خواهیم بود.

در این مراسم سرهنگ نجم الدین مرادی به عنوان فرمانده انتظامی جدید قرچک معرفی و از کوشش های سرهنگ علی موسی پور تقدیر شد.

قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1062

به "خبرنگاران فرمانده جدید انتظامی شهرستان قرچک معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرمانده جدید انتظامی شهرستان قرچک معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید