خبرنگاران طوفان به باغات و مزارع کشاورزی هفت شهرستان کرمانشاه آسیب زد

به گزارش کلوب آگهی، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: طوفان، تگرگ و باران شدیدی که پنجشنبه شب شاهد آن بودیم به باغات و مزارع کشاورزی هفت شهرستان استان خسارت وارد کرد.

خبرنگاران طوفان به باغات و مزارع کشاورزی هفت شهرستان کرمانشاه آسیب زد

جهت دریافت خدمات طراحی نمای خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جلیل بالایی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این شهرستان ها شامل کرمانشاه، صحنه، هرسین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و دالاهو می گردد که بارش تگرگ و همچنین جاری شدن سیل به باغات انها آسیب وارد کرد.

وی ادامه داد: همچنین به علت وزش باد شدید شیشه های پنجره بعضی از منازل شکست و رعد و برق نیز به لوازم برقی شهروندان خساراتی وارد کرد.

بالایی توضیح داد: ارزیابی دقیق از خسارات وارده بعد از آنالیز میدانی و اعزام کارشناسان صورت خواهد گرفت و پس از جمع بندی اطلاع رسانی می گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه یادآور شد: خوشبختانه بارش شدید تگرگ و وزش باد خسارت جانی به همراه نداشت.

وی همچنین از شهروندان خواست باتوجه به افزایش کمی و کیفی و حجم مخاطرات طبیعی در کشور و استان نسبت به بیمه اموال منقول و غیرمنقول و محصولات کشاورزی، باغی و دامی خود اقدام لازم را انجام دهند تا جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی بهتر صورت گیرد.

بالایی در انتها از صندوق بیمه کشاورزی نیز خواست با دقت و سرعت بیشتر ارزیابی، برآورد و پرداخت خسارت محصولات کشاورزی و باغی را در دستور کار قرار دهد.

سرعت وزش باد پنجشنبه شب و بامداد روز آدینه در استان کرمانشاه حدود 65 کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 587

به "خبرنگاران طوفان به باغات و مزارع کشاورزی هفت شهرستان کرمانشاه آسیب زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طوفان به باغات و مزارع کشاورزی هفت شهرستان کرمانشاه آسیب زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید