خبرنگاران استاندار عدن سکوت در برابر اشغالگران را غیر قابل قبول خواند

به گزارش کلوب آگهی، تهران- خبرنگاران- استاندار عدن واقع در جنوب یمن، حملات تجاوز کارانه و رفتار وحشیانه نیروهای اشغالگر و مزدوران آنها برای غارت اموال مردم عدن و باج خواهی و نیز کوچ دادن اجباری اهالی استان های شمالی را محکوم کرد.

خبرنگاران استاندار عدن سکوت در برابر اشغالگران را غیر قابل قبول خواند

به گزارش شبکه خبری المسیره، طارق سلام روز آدینه گفت: کوچ دادن اجباری مردم، حملات و دستگیری اهالی استان های شمالی به ویژه مناطق شیخ عثمان و المنصوره از سوی اشغالگران و مزدوران آنها عملی بزدلانه و غیر قابل قبول است و نباید در برابر آن سکوت کرد.

وی تاکید نمود: مردم یمن نمی پذیرند که عدن از پایتخت مالی کشور به مستعمره ای وابسته به نیروهای اماراتی، عربستانی و سودانی تبدیل گردد و در آن وحشیانه ترین نوع جنایت و کوچ دادن اجباری شهروندان یمنی صورت گیرد.

استاندار عدن اضافه کرد: نیروهای متجاوز و اشغالگر رفتاری مجرمانه و وحشیانه علیه مردم یمن در نقاط مختلف کشور اعم از جنوب و شمال مرتکب شده اند و حملات آنها کلیه مناطق تحت کنترل شان را در بر گرفته است و بر اثر آن تا به امروز میلیون ها یمنی آواره شده اند.

عربستان به همراه امارات متحده عربی و بعضی کشورهای دیگر عربی ششم فروردین سال 1394 با تشکیل ائتلاف به اصطلاح عربی، تجاوز خود به کشور یمن را شروع کرد اما ظرف پنج سال گذشته سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند.

در طول این سال ها، هزاران شهروند یمن که بیشتر آنان را زنان و بچه ها تشکیل می دهند، بر اثر حملات هوایی جنگنده های سعودی جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 976

به "خبرنگاران استاندار عدن سکوت در برابر اشغالگران را غیر قابل قبول خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار عدن سکوت در برابر اشغالگران را غیر قابل قبول خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید