جان باختن تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف در سانحه سقوط هواپیما

به گزارش کلوب آگهی، مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم گفت: در میان جانباختگان حادثه امروز سقوط هواپیما اسامی سه دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف نیز وجود دارد و احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

جان باختن تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف در سانحه سقوط هواپیما

به گزارش خبرنگاران، علیرضا عبداللهی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن اعلام این مطلب، درباره دانشجویان جانباخته سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: تا به امروز حضور سه نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در میان جانباختگان مسجل شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره مقصد دانشجویان حاضر در پرواز هواپیمایی که صبح امروز سقوط کرد، گفت: مقصد اصلی این افراد کانادا بوده است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم تاکید نمود: احتمال افزایش تعداد جانباختگان از بین دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به هفت نفر نیز وجود دارد ولی هنوز تایید نشده است. من از مسئولان دانشگاه صنعتی شریف درخواست کردم که برای جلوگیری از ایجاد شائبه به صورت رسمی تعداد نهایی را اعلام نمایند.

عبداللهی نژاد در انتها گفت: از دانشجویان یا فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگری که در این حادثه جان باخته اند فعلا اطلاعی ندارم.

بر اساس این گزارش بعضی رسانه ها تا به امروز اسامی 11 نفر را به عنوان جان باختگان دانشجو یا فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف اعلام نموده اند که البته این اسامی با لیست اسامی جانباختگانی که پیشتر توسط خبرنگاران منتشر شده مطابقت دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 659

به "جان باختن تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف در سانحه سقوط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختن تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف در سانحه سقوط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید