ثبت نام سفر به سوریه آغاز شد ، آغاز اعزام از ماه جاری ، هزینه های سفر

به گزارش کلوب آگهی، سفر به سوریه پس از سال ها توقف از سر گرفته شد و علاقه مندان می توانند با نام نویسی به وسیله دفاتر حج و زیارت، آذرماه به این سفر معنوی مشرف شوند.

ثبت نام سفر به سوریه آغاز شد ، آغاز اعزام از ماه جاری ، هزینه های سفر

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، با برقراری امنیت در سوریه، سفر زیارتی به این کشور با برنامه ریزی اجرا شده از سوی سازمان حج و زیارت، پس از چندین سال توقف، از سر گرفته شد. این سفر زیارتی در حال حاضر در دو نوبت برای اعزام های 4 و 5 روزه در نیمه دوم آذر ماه به صورت محدود و هوایی پیش بینی شده که هزینه این سفر برای این دو گروه متفاوت است.

به طوری که هزینه سفر به سوریه در گروه پنج روز و 4 شب برای زائران بزرگسال 3 میلیون و 795 هزار تومان، 2 تا 12 سال 3 میلیون و 10 هزار تومان و زیر دو سال 2 میلیون و 160 تومان و همچنین در اعزام های گروه چهار روز و 3 شب برای زائران بزرگسال 3 میلیون و 388 هزار و 500 تومان، 2 تا 12 سال 2 میلیون و 805 هزار تومان و زیر دو سال 2 میلیون و 160 تومان اعلام شده است.

علاقه مندان به این سفر معنوی می توانند با مراجعه دفاتر مجاز حج و زیارت اقدام به نام نویسی نمایند. سفر به سوریه قرار بود از سال گذشته برقرار گردد اما به دلیل بعضی ملاحظات این امر اتفاق نیفتاد و در نهایت در هفته های گذشته اکبر رضایی، معاون سازمان حج و زیارت از برنامه ریزی برای اعزام زائران به عتبات تا خاتمه سال خبر داده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 321

به "ثبت نام سفر به سوریه آغاز شد ، آغاز اعزام از ماه جاری ، هزینه های سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام سفر به سوریه آغاز شد ، آغاز اعزام از ماه جاری ، هزینه های سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید