فراوری ماسک با حداکثر ظرفیت کارخانه ها ، ممنوعیت صادرات تا اطلاع ثانوی

به گزارش کلوب آگهی، مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو طی بخشنامه ای بر لزومات رعایت مقررات فروش، توزیع و عرضه ماسک پزشکی تاکید نمود.

فراوری ماسک با حداکثر ظرفیت کارخانه ها ، ممنوعیت صادرات تا اطلاع ثانوی

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در بخشنامه سیدحسین صفوی خطاب به مدیران عامل شرکت های فراوریکننده ماسک آمده است: پیرو موارد مطروحه در جلسات و مذاکرات قبلی در مورد فراوری و توزیع ماسک جراحی با توجه به شرایط کنونی کشور ضروری است به منظور مدیریت و جلوگیری از هر گونه اخلال در تامین، توزیع و انباشت غیرمجاز و احتکار کلیه فراوریکنندگان ماسک پزشکی ملزم به رعایت موارد ذیل می باشند:

1. با توجه به اعلام آمادگی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران به خرید نقدی اقلام مذکور، فروش و تحویل فوری و روزانه 50 درصد ظرفیت فراوری روزانه کارخانه های فراوریی به هیات و توزیع به وسیله هیات امنای ارزی تا اطلاع ثانوی الزامی می باشد.

2. پیرو بخشنامه شماره 664.106348 مورخ 23 بهمن 98 صرفا مجاز به فروش و توزیع کالا به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور مراکز درمانی و توزیع کننده و پخش مجاز ثبت شده در سامانه imed.ir بوده و ضروری است از هر گونه فروش به اشخاص حقیقی و حقوقی غیرمجاز خودداری کنند و از هر گونه فروش و توزیع نامتعارف خودداری کنند.

3. آمار توزیع و عرضه اقلام مذکور را در سامانه توزیع سایت imed.ir به صورت روزانه و برخط ثبت کنند و به اطلاع اداره کل برسانند.

4. ممنوعیت هر گونه صادرات اقلام مذکور با توجه به نامه شماره 664.105438 مورخ 20 بهمن ماه 98 از هر طریق و تحت هر عنوان و تعرفه گمرکی

5. اعلام موجودی دقیق اقلام مذکور توسط فراوریکننده به اداره کل تجهیزات پزشکی به صورت مکتوب و الکترونیکی

6. فراوری اقلام مذکور با حداکثر ظرفیت کارخانه فراوری کننده

7. اعلام دقیق ظرفیت فراوری روزانه اقلام مذکور توسط فراوریکننده به اداره کل تجهیزات پزشکی به صورت مکتوب و الکترونیکی

8. رعایت ضوابط قیمت گذاری، حمایت از مصرف کنندگان و فراوریکنندگان و سقف قیمت فروش، توزیع و عرضه اعلامی اداره کل تجهیزات پزشکی طی نامه شماره د. 664.32046 مورخ 30 بهمن ماه 98 الزامی است. لیکن در صورت مشخص قیمت بالاتر از سقف قیمت های اعلامی، فراوریکننده می تواند ضمن توزیع با قیمت مذکور مدارک مربوطه را به اداره کل تجهیزات پزشکی ارسال نماید.

بدیهی است عدم رعایت مقررات فوق الذکر مبنی بر اخلال در نظام مالی و سلامت کشور بوده و طبق قانون مجازات اخلال گران در نظام مالی کشور پیگیرد قانونی دارد.

ا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 481

به "فراوری ماسک با حداکثر ظرفیت کارخانه ها ، ممنوعیت صادرات تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک با حداکثر ظرفیت کارخانه ها ، ممنوعیت صادرات تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید